וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראג'ה נאינגולן מתכונן לדרבי המילאנזי ויורה: "רומא וג'יימס פאלוטה עשו דברים מאחורי הגב שלי"

הקשר הבלגי מתכונן למפגש הראשון שלו מול מילאן במדי הנראזורי, ותוקף את בעלי רומא, שהשיב: "הוא איכזב אותי". הבלגי סבור "אנחנו טובים ממילאן, אבל הם יגרמו לנו לסבול"

עריכת וידאו: מתן חדד

רגע לפני הדרבי הראשון שלו בשורות אינטר (ראשון, 21:30, ONE2), ראג'ה נאינגולן הקשר הבלגי המצוין של הנראזורי התראיין ל'גזאטה דלו ספורט' וסיפק כמה אמירות מעניינות. "אני מתכונן לכל משחק באותה צורה, אבל אני בהחלט סקרן ומתוח לקראת הדרבי", אמר נאינגולן. "אני הולך ברחוב ואנשים עוצרים אותי ואומרים: 'כדאי לך בדרבי, אה?'. האווירה באמת מטורפת".

עוד בנושא
דיווח באיטליה: מילאן עשויה לשחרר מיידית את טיימואה בקאיוקו
"כריסטיאנו רונאלדו שילם מיליון דולר לצוות שטאטא את פרשת האונס"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ג'ובאני סימאונה שחקן פיורנטינה מתקל את ראג'ה נייגולאן שחקן אינטר. רויטרס
"בטוח שהאווירה תהיה מטורפת". ראג'ה נאינגולן/רויטרס

הבלגי, שנפרד מרומא בטונים צורמים, תקף את ג'יימס פאלוטה הבעלים של הקבוצה מעיר הנצח: "הם עשו דברים מאחורי הגב שלי, רצו למכור אותי לקבוצות מחוץ לאיטליה מבלי שהסכמתי לכך. התייחסו אליי כשחקן לא חשוב".
נאינגולן התייחס גם ליובנטוס, אשר בינו ובינה יחסים עכורים במיוחד. "ספגתי מהם הרבה וקרה לא מעט שהחלטות שיפוט במשחקים בינינו היו לטובתם. הם רצו אותי חמש שנים ובכל קיץ סירבתי. כריסטיאנו רונאלדו? הוא מביא המון צופים לסרייה A, אבל בינו לבין ליאונל מסי הייתי בוחר בארגנטינאי שיכול לעבור ארבעה-חמישה שחקנים בקלות ולא צריך כמו רונאלדו את שאר חבריו לקבוצה".

נאינגולן סבור שהנראזורי עולים על מילאן, אך לא מקל ראש ביריבה העירונית: "מבחינת איכות שחקנים, אנחנו טובים יותר, אבל ראיתי את מילאן במשחקים האחרונים והיא מאוד חזקה, הם יגרמו לנו לסבול". והוסיף לגבי המאבק בין שני החלוצים הארגנטינאים מאורו איקרדי וגונסאלו היגואין: "שניהם מצוינים. פיפיטה פעיל יותר במגרש ועוזר מאחור, אבל אני מעדיף את איקרדי שמחצי מצב מצליח לייצר שער".

עוד באותו נושא

נבחרת איטליה חוגגת את "הרוגע" שהביא מאנצ'יני, השער הוקדש לאסטורי

לכתבה המלאה
ראג'ה נאינגולן שחקן רומא. רויטרס
"עשו דברים מאחורי גבי". נאינגולן במדי רומא/רויטרס

לסיום, הבלגי נשאל מה תהיה ההעדפה שלו, ניצחון בדרבי או אולי מול ברצלונה ברביעי בליגת האלופות: "באמת אני חייב להחליט?", הוא התלוצץ, "חבר אמר לי דבר כזה: 'אם תפסידו בדרבי אבל בסוף העונה נסיים במקום שמוביל לצ'מפיונס ומילאן תהיה חמישית, זה גם טוב".

אגב, התגובה של פאלוטה לדבריו של נאינגולן לא איחרה לבוא, אך מאופקת הרבה מהצפוי: "הוא איכזב אותי בדברים מסוימים שעשה, אבל בסך הכל אני מאוד אוהב אותו וחושב שהוא ספורטאי נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully