וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת איטליה חוגגת את "הרוגע" שהביא מאנצ'יני, השער הוקדש לאסטורי

איטליה חגגה בפולין ניצחון ראשון אחרי למעלה משנה, דונארומה שיבח את הגישה של המאמן החדש, כובש שער הניצחון הדרמטי כריסטאינו ביראגי הסביר למה הביט לשמיים והקדיש את הגול לאסטורי המנוח: "רק בזכותו אני כאן"

כריסטיאנו ביראגי שחקן נבחרת איטליה חוגג. רויטרס
מתחילים לנשום. איטליה/רויטרס

נבחרת איטליה חוזרת לעצמה? אתמול (ראשון) האזורי הצליחו לחזור מפולין עם ניצחון 0:1 משער דרמטי בתוספת הזמן של כריסטיאנו ביראגי, המגן השמאלי של פיורנטינה, שגלש כדי לדחוק מקרוב אחרי הסטה של קווין לזניה, והעניק לנבחרתו ניצחון מתוק. השער העניק לרוברטו מאנצ'יני קצת נחת אחרי רצף אכזבות, כשאיטליה חוגגת ניצחון ראשון במשחק רשמי אחרי יותר משנה.

עוד בנושא
איטליה עם 0:1 דרמטי בפולין בליגת האומות, 1:3 לפורטוגל בסקוטלנד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם המתחדש שלנו
ביקורת ברומניה: "גבריאל תמאש משחק בליגה ברמה נמוכה, צפוי שיעשה טעויות"
בלגיה ניצחה 1:2 את שוויץ, קרואטיה ואנגליה נפרדו ב-0:0 בליגת האומות
העונש ועונשו: תיאטרון האבסורד שהורס את הכדורגל העולמי

כריסטאינו ביראגי נבחרת איטליה מקדיש את השער למנוח דוידה אסטרי. רויטרס
מחווה מרגשת. ביראגי/רויטרס

ג'אנלואיג'י דונארומה שיבח בסיום את רוברטו מאנצ'יני המאמן, שהעניק לאיטליה את השקט. "הלילה התמודדנו מול שצ'זני הגדול, ואני מברך אותו", פתח את דבריו אחרי המשחק השוער בן ה-19, עם מחמאות לשוער היריב, "שלטנו במשחק כמעט לכל אורכו, וזה לא קל. אנחנו צריכים להמשיך ככה. האווירה פה רגועה: היינו צריכים את הניצחון הזה, הוא הגיע לנו, וזה נותן לנו אפילו יותר כוח כדי להמשיך קדימה ברוגע. אנחנו לא חושבים על שום דבר מלבד על עצמנו, היינו צריכים את הניצחון הזה כדי לשכנע את עצמנו שאנחנו קבוצה גדולה. המאמן גורם לנו לתת את המיטב בכל אימון, ועלינו להמשיך להקשיב לו ולהמשיך בדרך הזאת".

כובש השער ביראגי הקדיש את השער לחברו דוידה אסטורי, שמת בשנתו לפני כשבעה חודשים. "אסטורי הוא חלק מהחיים שלי, כמו שמרגישה כל משפחת פיורנטינה וכל מי ששיחק לצדו", אמר ביראגי, שאחרי השער הניף עם אצבעותיו את המספר 13 והביט לשמיים, "מי שפגש אותו והכיר אותו באופן אישי, נותר עם רושם עצום ממנו. אני הקדשתי לו את השער, כי רק בזכותו אני כאן, הוא לימד אותי כל כך הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully