וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה עם 0:1 דרמטי בפולין בליגת האומות, 1:3 לפורטוגל בסקוטלנד

האזורי חגגו ניצחון ראשון במשחק רשמי אחרי יותר משנה, כשביראגי הכריע עם שער בכורה בדקה ה-92 ומנע מפורטוגל העפלה. אלופת אירופה חגגה במשחק ידידות בגלזגו. רוסיה קרובה לעלייה

עריכת וידאו: מתן חדד

שער ניצחון דרמטי של כריסטיאנו ביראגי העניק הערב (ראשון) לאיטליה 0:1 בפולין ומנע מפורטוגל להיות הנבחרת הראשונה שמעפילה לשלב הפלייאוף בליגת האומות. רוסיה התקרבה לעלייה מדרג ב' אחרי 0:2 ביתי על טורקיה, גבריאל תמאש הורחק ב-0:0 של רומניה מול סרביה של פרדראג ראיקוביץ' (90 דקות), בעוד ארנסטס שטקוס וליטא שוב הובסו.

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם המתחדש שלנו
ביקורת ברומניה: "גבריאל תמאש משחק בליגה ברמה נמוכה, צפוי שיעשה טעויות"
בלגיה ניצחה 1:2 את שוויץ, קרואטיה ואנגליה נפרדו ב-0:0 בליגת האומות
העונש ועונשו: תיאטרון האבסורד שהורס את הכדורגל העולמי

שחקני נבחרת סקוטלנד מאוכזבים. רויטרס
פורטוגל גדולה עליהם. שחקני סקוטלנד מאוכזבים/רויטרס

ידידות

סקוטלנד - פורטוגל 3:1

שלושה ימים אחרי ההפסד 2:1 לישראל, אלכס מקליש ביצע שישה שינויים בהרכב שלו, אך שחקניו לא הצליחו להוות יריב שקול למחליפים של אלופת אירופה בהאמפדן פארק. פורטוגל, שמחזיקה במאזן מושלם בבית שכולל גם את איטליה ופולין בדרג א', שלטה במשחק והשיגה את השער הראשון בדקה ה-43 עם דחיקה של הלדר קוסטה בהופעת הבכורה שלו, אחרי בישול מצד שמאל של קווין רודריגס בהופעתו השנייה. רנאטו סאנצ'ס נכנס כמחליף ובישל בכדור חופשי בדקה ה-74 לאדר, שנגח לרשת של קרייג גורדון וחגג לראשונה מאז השער המפורסם בגמר יורו 2016. ברומה כבש את השלישי עם מבצע אישי בדקה ה-84, כשהמארחת צימקה בתוספת הזמן עם בישול יפה בעקב של קאלום מקגרגור לסטיבן נייסמית'.

עוד באותו נושא

רק יום שישי ה-13 יעצור אותו: קשישטוף פיונטק לא מפסיק לכבוש במדי גנואה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת פורטוגל אדר חוגג. רויטרס
שער ראשון מאז גמר היורו. אדר חוגג/רויטרס

דרג א'

בית ג'

פולין - איטליה 1:0

ייז'י בזצ'ק נותר ללא ניצחון כמאמן נבחרת פולין, האזורי חגגו במשחק רשמי אחרי יותר משנה, ופורטוגל תצטרך לשחק שוב כדי להבטיח עלייה. איטליה ספגה בכל שמונת המשחקים הקודמים שלה וחששה מפני קשישטוף פיונטק, אבל בז'צק העדיף את ארקדיוש מיליק על פניו ודווקא האורחת הייתה המסוכנת יותר במחצית הראשונה. ז'ורז'יניו ולורנצו אינסינייה נעצרו בקורות, כשוויצ'ך שצ'סני מנע שערים מג'ורג'ו קייליני ואלסנדרו פלורנצי. בז'צק ביצע רענון בהפסקה עם כניסתם של יקוב בלאשצ'יקובסקי וקמיל גרוסיצקי, שכמעט כבש בדקה ה-58, אך נעצר אצל ג'אנלואיג'י דונארומה שמנע ממנו שוב לכבוש גם בדקה ה-72. כשנראה היה שהמשחק לא יוכרע ופורטוגל תעלה כבר הערב, הגיע כריסטיאנו ביראגי, המגן השמאלי של פיורנטינה, וגלש כדי לדחוק מקרוב אחרי הסטה של קווין לזניה ולהעניק לרוברטו מאנצ'יני ניצחון אחרי רצף אכזבות. המגן הקדיש את השער לחברו דוידה אסטורי, שמת בשנתו לפני כשבעה חודשים.

כריסטיאנו ביראגי שחקן נבחרת איטליה חוגג. רויטרס
סימן 13 כדי להקדיש את השער לדוידה אסטורי המנוח. כריסטיאנו ביראגי/רויטרס
רוברט לבנדובסקי שחקן נבחרת פולין עם השופט דאמיר סקומינה. רויטרס
הפסד בית שני רצוף. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

דרג ב'

בית ב'

רוסיה - טורקיה 0:2

מארחת המונדיאל הבטיחה כמעט בוודאות עלייה לדרג א', כשנקודה מול שבדיה בחודש הבא או איבוד נקודות של השבדים שלושה ימים קודם לכן מול טורקיה, יסגור את הסיפור. הטורקים לא הצליחו לנצח את רוסיה בחמשת המפגשים הקודמים, וגם הפעם נכנעו בסוצ'י לשער בכורה של רומן נוישטטר אחרי כדור שחזר מהקורה בדקה ה-20 ולבעיטה נפלאה של המחליף דניס צ'רישב בדקה ה-80 אחרי בישול של אלכסנדר גולובין.

רומן נוישטטר שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
שער בכורה במדי רוסיה. רומן נוישטטר/רויטרס

דרג ג'

בית ד'

רומניה - סרביה 0:0

משחק 13 ללא הפסד לנבחרת רומניה, כשמתוכם היא שמרה 11 פעמים על שער נקי. הפעם זה קרה למרות מחצית שלמה ב-10 שחקנים, לאחר שגבריאל תמאש מהפועל חיפה הרים רגל גבוהה ברחבה וספק פגע בראשו של מיאט ג'אצ'ינוביץ'. השופט שלף כרטיס אדום לעבר הבלם הרומני והעניק פנדל לסרביה, אבל דושאן טאדיץ' בעט ברשלנות החוצה בדקה ה-45. אלכסנדר מיטרוביץ' לא הצליח לכבוש הפעם וסרביה פספסה הזדמנות להבטיח כמעט בוודאות עלייה מהבית. פרדראג ראיקוביץ' השלים 90 דקות בשערה. שתי הנבחרות נותרו ללא הפסד, כשרומניה רחוקה שתי נקודות מהמוליכה.

ליטא - מונטנגרו 4:1

ארנסטס שטקוס הוציא עוד ארבעה כדורים מהרשת ונבחרתו נותרה ללא נקודות בקמפיין ועם מאזן עגום של ניצחון בודד ב-18 משחקיה האחרונים. סטפן מוגושה תפס את המקום של פאטוס בצ'יראי ממכבי נתניה בהתקפת מונטנגרו והחזיר עם צמד בדקות 10 ו-45 (בפנדל). בתווך, אקס הפועל עכו בוריס קופיטוביץ' חגג בדקה ה-35 שער בכורה במדי הנבחרת ובצ'יראי שנכנס בדקה ה-72 בישל לדרקו זוריץ' בדקה ה-86. רולאנדס בראביקאס צימק למארחת בדקה ה-88. מונטנגרו עלתה למקום השני, נקודה פחות מסרביה.

גבריאל תמאש שחקן נבחרת רומניה מול מיאט גאצ'ינוביץ' שחקן נבחרת סרביה. AP
פגע או לא פגע? גבריאל תמאש גורם לפנדל/AP

דרג ד'

בית ג'

אזרבייג'אן - מלטה 1:1
לאזרבייג'אן: אראז עבדולאייב (53). למלטה: רואן מוסקט (37)

איי פארו - קוסובו 1:1
לאיי פארו: רנה יונסן (50). לקוסובו: מילוט ראשיצה (9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully