וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבריאל תמאש משחק בליגה ברמה נמוכה, צפוי שיעשה טעויות"

בוגדן סטלאה, שוער העבר של נבחרת רומניה, תקף את בלם הפועל חיפה שהורחק ב-0:0 מול סרביה: "כבר לא יכול לבצע פעולות שעשה בעבר". תמאש התגונן: "עזבו שטויות, הרי חשבתם שנפסיד"

ההרחקה של גבריאל תמאש במשחקה של נבחרת רומניה מול סרביה בליגת האומות (0:0) תפסה את הכותרות היום (ראשון) בארצו. הבלם של הפועל חיפה הרים רגל גבוהה ברחבה, ספק פגע במיאט גאצ'ינוביץ' והורחק, אך למזלו דושאן טאדיץ' החמיץ את הפנדל בדקה ה-45 ורומניה האריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-13.

שוער העבר בוגדן סטלאה מתח ביקורת על תמאש בטלוויזיה הרומנית, אחרי שהבלם גם ביצע שתי טעויות שסידרו מצבים לסרביה עוד לפני ההרחקה שלו: "כשאתה מגיע לגיל מסוים, אתה כבר לא יכול לבצע פעולות שעשית בעבר. אצל שחקן כזה אתה מיד יכול להבחין בטעויות. אולי הוא רצה לעשות מעבר למה שהוא יכול, בגלל הציפיות הגדולות שהיו ממנו. יש השפעה גם לכך שהוא משחק בליגה ברמה נמוכה. אתה צריך לשחק בקצב גבוה כדי לא לעשות טעויות ברמות האלה".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
חבר חדש לגבריאל תמאש: מיקו ממן חתם בהפועל חיפה
הצגה בליגת האומות: הולנד הביסה 0:3 את גרמניה
גרמניה שברה שיאים שליליים, יוגי לב: "גם אני צריך לקחת אחריות"

גבריאל תמאש שחקן נבחרת רומניה מול מיאט גאצ'ינוביץ' שחקן נבחרת סרביה. AP
גבריאל תמאש בעת ביצוע העבירה על מיאט גאצ'ינוביץ'/AP

תמאש עצמו תקף את התקשורת בסיום: "בכל מקרה חשבתם שנפסיד לסרביה, אז עזבו שטויות. בגללי היינו צריכים להפסיד, אבל זה לא קרה ובעצם זכינו בנקודה. אני רוצה לברך את החברים שלי על הדרך בה שיחקו ב-10 שחקנים. זה ספורט, לא התכוונתי לבצע עבירה, אף אחד לא רוצה להיות מורחק. זה מה שהשופט החליט וקיבלתי את זה. נהניתי מאוד לחזור לנבחרת, אני שמח שלא הפסדנו".

על הפנדל אמר הבלם: "זה לא קל להיות במצב שלי, אתם לא יודעים מה אני מרגיש עכשיו. החברים עזרו לי מאוד. לא הסתכלתי אפילו על הפנדל, עזבתי. פשוט לא הייתי מסוגל להישאר במגרש כדי לראות את זה. ישבתי בחדר ההלבשה וחשבתי, זו הייתה המחצית הארוכה בחיי. אנחנו עדיין יכולים להשיג את המקום הראשון, ננצח פעמיים וזה שלנו".

המאמן קוסמין קונטרה אמר: "ההרחקה של גבי פגעה בנו. אני לא חושב שהוא ניסה לפגוע בו. אולי היה פנדל, אבל לא היה צורך בשליפת כרטיס אדום. המומחים יקבעו. אני גאה בשחקנים שלי שהחזיקו מעמד למרות הנחיתות המספרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully