וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה שברה שיאים שליליים, לב: "גם אני צריך לקחת אחריות"

התבוסה ההיסטורית 3:0 להולנד בליגת האומות העמיקה את המשבר. המאמן הודה: "בגלל התוצאה זה נראה כאילו ויתרנו". הומלס התעקש: "הפסדנו במשחק שבו לדעתי היינו צריכים לנצח"

שחקני נבחרת גרמניה. AP
איזו השפלה, ועוד נגד היריבה המרה. שחקני גרמניה/AP

זה היה צריך להיות ערב שמח ליוגי לב. אלוף העולם ב-2014 שבר אמש (שבת) את שיא המשחקים כמאמן נבחרת גרמניה, אבל את ההתמודדות הזו הוא ירצה לשכוח. במשחק ה-168 שלו על הקווים של המנשאפט, לב הצעיד את החבורה שלו לתבוסה 3:0 ליריבה המרה הולנד.

משבר? הנתונים מראים שכן:

- זו הפעם הראשונה בהיסטוריה בה גרמניה לא כובשת בשלושה משחקים רשמיים ברציפות.

- זה היה ההפסד החמישי של גרמניה ב-2018, השוואת שיא שלילי. הפעם הקודמת הייתה ב-1985. אם המנשאפט יפסידו לצרפת ביום שלישי, הם ישברו את השיא השלילי.

- זו הייתה התבוסה הכי גדולה של גרמניה להולנד במשחק רשמי (41 משחקים רשמיים).

לב שהפך לגיבור לאומי אחרי מונדיאל 2014, סופג יותר ויותר אש מאז ההדחה המוקדמת מהמונדיאל וייתכן שהתבוסה אמש גרמה לו למחשבות על עתידו. "אחרי הופעה כזו כולם חייבים לקחת אחריות, כולל אותי כמאמן", הוא אמר בסיום.

עוד בנושא:

נשיא מנצ'סטר סיטי מודה וחושף: ניסינו להחתים את מסי
"ברוך שובך": תיירי הנרי מונה למאמנה החדש של מונאקו
אנטוניו קסאנו שוב הודיע על פרישה: "סדר העדיפיות השתנה"

מאמן נבחרת גרמניה, יוגי לב. AP
דווקא במשחק בו שבר את שיא המשחקים כמאמן הנבחרת. לב/AP

הגרמנים אמנם שלטו ללא עוררין במחצית השנייה, אבל החמיצו כמה מצבים טובים ונבחרת האורנג' יצאה למתפרצות קטלניות ובדקות הסיום שברה את היריבה. במחנה המפסיד דיברו אחרי המשחק הרבה על ההחמצות ועל תוצאה לא משקפת, אבל בהיסטוריה תיזכר תבוסה צורבת.

"אפשר היה להבחין שאיבדנו ביטחון אחרי השער הראשון", אמר לב, "אם היינו מפסידים 1:0 אז התוצאה הייתה בסדר. אבל שני השערים האחרונים נראו כמו ויתור והפכו את התוצאה לרעה. כמובן שאנחנו לא רוצים לרדת דרג בליגת האומות. נצטרך להראות אופי ולנצח בצרפת ביום שלישי".

מאטס הומלס אמר באכזבה גלויה: "זו שאלה של ניצול מצבים. הפסדנו 3:0 במשחק שבו לדעתי היינו צריכים לנצח. לפעמים אנחנו חסרי מזל, לפעמים זו חוסר יכולת. היו לנו 1,000 מצבים ובסוף היריבה כבשה במצב הראשון שלה".

עוד באותו נושא

הולנד הביסה את גרמניה 0:3 בליגת האומות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully