וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו שוב הודיע על פרישה: "סדר העדיפיות שלי השתנה"

חמישה ימים אחרי הבכורה במשחק ידידות בווירטוס אנטלה, הכוכב האיטלקי ביצע פניית פרסה כמו ב-2017 עם ורונה: "הגיע היום בו אתה מחליט שהכול נגמר. עכשיו מתחילה המחצית השנייה של חיי"

עריכת וידאו: מתן חדד

אנטוניו קסאנו ממשיך לפרוש ולחזור ולפרוש מכדורגל. היום (שבת) הגיעה עוד הודעת פרישה, כמה ימים אחרי שהתחיל להתאמן עם וירטוס אנטלה מהליגה השלישית וערך במדיה את הבכורה במשחק ידידות. "אם הייתי בגישה הזאת גם לפני 10 שנים, הייתי עושה הרבה יותר במהלך הקריירה ומשיג יותר תארים", אמר הכוכב האיטלקי בן ה-36 בתחילת השבוע. אלא שהיום כבר נשמע אחרת: "הבנתי שכבר אין לי את המנטליות להתאמן באופן קבוע". כזכור, "פאנאנטוניו" עשה צעד דומה בקיץ 2017 עם ורונה, כאשר חתם בקבוצה ונטש אותה אחרי תקופה קצרה. הפעם לא הייתה חתימה, אבל עזיבה הייתה גם הייתה.

בהודעה שפרסם באמצעות העיתונאי פיירלואיג'י פארדו, אמר: "היום הגיע, היום בו אתה מחליט שהכול נגמר. אני מודה לנשיא גוצי ולאנשי אנטלה על ההזדמנות שנתנו לי. אני מאחל להם כל טוב. הבנתי שאני לא מסוגל להתאמן באופן קבוע, וכדי לשחק כדורגל אתה צריך לא רק תשוקה וכישרון, אלא מעל הכול נחישות ואצלי כרגע סדר העדיפויות שונה".

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם המתחדש שלנו
אדן הזאר מתלונן על "העונה הלא נעימה" אצל ז'וזה מוריניו, ועדיין רוצה להתאחד
"ליאונל מסי לא יכול להיות המנהיג של ארגנטינה, צריך להפסיק לסגוד לו"
"ברוך הבא הביתה": תיירי הנרי מונה למאמנה החדש של מונאקו

אנטוניו קסאנו שחקן פארמה חוגג שער. Giuseppe Bellini, GettyImages
הפעם זה סופי, או שלא. נחכה ונראה. אנטוניו קסאנו/GettyImages, Giuseppe Bellini

קסאנו המשיך: "אני רוצה להודות לכל החברים והשותפים לקבוצות איתם עבדתי במהלך השנים, ליריבים למאמנים ולחברי ההנהלה (כן, גם כאלה איתם היו לי עימותים). מעל כולם, אני רוצה להצדיע לאוהדים, אלה שהיו בצד שלי ואלה שנגדי, כי בלעדיהם הכדורגל לא היה קיים. הכדורגל נתן לי כל כך הרבה, הוא אפשר לי לפגוש אנשים נפלאים ואלופים גדולים. הוא לקח אותי מהרחוב ונתן לי משפחה נפלאה ובעיקר אפשר לי לעשות הרבה כיף. זה הספורט הכי טוב בעולם, הוא מהפנט אותי גם היום כשאני צופה בו בטלוויזיה. אני יודע שאם היה לי אופי אחר יכולתי להשיג הרבה יותר, אבל תאמינו לי שבכל זאת חוויתי רגעים נדירים ועכשיו אני מתמקד במה שבאמת חשוב. המשפחה, החברים ואפס חרטות.

"עכשיו מתחילה המחצית השנייה של חיי. אני סקרן ונרגש להוכיח קודם כל לעצמי שאני יכול לעשות דברים טובים גם בלי עזרת הרגליים שלי. תודה לכולם, מקרב לב".

קסאנו גדל במחלקת הנוער של בארי ופרץ לתודעה ברומא, בה שיחק מ-2001 עד 2006. בסיום דרכו הסתכסך עם אנשי המועדון וחוזהו הותר, מה שסלל את דרכו להפוך לשחקן האיטלקי השני בתולדות ריאל מדריד. בבלאנקוס התקשה להשתלב ורשם שני שערי ליגה בלבד, לפני שהושאל לסמפדוריה, בשורותיה שיחק מ-2008 עד 2011. התחנות הבאות שלו היו מילאן (2011/12), אינטר (2012/13), פארמה (2013-2015) ושוב סמפדוריה (2015 עד המשחק הרשמי האחרון בקריירה, במאי 2016). בנבחרת איטליה רשם 39 הופעות ו-10 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully