וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "מוריניו נהדר אם מנצחים, אבל אם מפסידים הוא יוצא נגד שחקניו"

כוכב צ'לסי הפתיע בהתבטאות נגד מאמנו לשעבר וטען כי העונה האחרונה איתו הייתה "לא נעימה", אך הדגיש: "בכל זאת, הייתי רוצה לחזור לעבוד איתו". סארי מפרגן: "הזאר לא יודע עד כמה הוא טוב"

עריכת וידאו: מתן חדד

אדן הזאר סיפק היום (שבת) התבטאויות מעניינות בנוגע לז'וזה מוריניו, מי שהיה מאמנו בצ'לסי וכעת נמצא תחת לחץ רב במנצ'סטר יונייטד, שתגיע לסטמפורד ברידג' בשבת הבאה. קפטן נבחרת בלגיה, שהיה שותף אמש לניצחון הדרמטי 1:2 על שוויץ בליגת האומות ומתכונן יחד עם חבריו למשחק הידידות מול הולנד ביום שלישי, התראיין ל-HLN והגדיר את העונה האחרונה עם מוריניו כ"לא נעימה".

הזאר הסביר: "לא זכינו בכלום ונכנסו לרוטינה של אימונים ללא הנאה. היה טוב עבור כולם לעשות לזה סוף. ובכל זאת, אם תשאלו אותי עם איזה מאמן הייתי רוצה לחזור לשתף פעולה, אני אגיד מוריניו. אני לא מתחרט על דברים רבים, אבל אני כן מאוכזב שלא יכולתי לעבוד איתו עוד זמן בצ'לסי".

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם המתחדש שלנו
"ברוך הבא הביתה": תיירי הנרי מונה למאמנה החדש של מונאקו
בדרך לקאמבק? דיווחים באנגליה על חזרה אפשרית של זלאטן למנצ'סטר יונייטד
לא יקבל סירוב נוסף: ז'וזה מוריניו ידרוש חיזוק מהמנכ"ל אד וודוורד

שחקני צ'לסי וויליאן, אדן הזאר עם ז'וזה מוריניו. רויטרס
בשבת שוב נפגשים. אדן הזאר מול ז'וזה מוריניו/רויטרס

מלך שערי הפרמיירליג עם שבעה כיבושים עד כה, התייחס לגישה של מוריניו: "אם התוצאות רעות, הוא מתחיל להעביר ביקורת על השחקנים שלו, אתם יודעים. אבל צריך לקבל את זה, זה חלק מהאישיות שלו. אם מנצחים, מוריניו הוא המאמן הטוב ביותר שאתה יכול לדמיין. אם אתה רוצה יום חופש, הוא ייתן לך שניים. הוא רחוק מלהיות מאמן הרפתקני כמו פפ גווארדיולה, אבל בשנה שזכינו באליפות איתו כבשנו הרבה שנים וגם שיחקנו טוב. זו הייתה קבוצה שזכתה בתארים, אבל סיימו בצורה שלילית".

מאוריציו סארי, מאמנו של הזאר בצ'לסי, המשיך בינתיים לחלק שבחים לבלגי: "הוא אפילו לא מבין עד כמה הוא יכול עוד להשתפר. הוא יכול להיות בין שלושת השחקנים הטובים בעולם. הבעיה שלו שהוא משחק בשביל ההנאה ולא תמיד מבין שבסופו של דבר אתה צריך לקצור את הפירות על העבודה שלך. הוא צריך להבין שכל העולם מונח לרגליו. הוא אמר עליי מילים חמות, באמת שלא ציפיתי לזה. הוא נפלא והוא יישאר איתנו, יש לו חוזה עד 2020. אולי אשתמש בו גם כחלוץ בעתיד, כרגע זה לא הזמן. אנחנו חייבים להאמין באוליבייה ז'ירו ואלברו מוראטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully