וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יקבל סירוב נוסף: ז'וזה מוריניו ידרוש חיזוק מהמנכ"ל אד וודוורד

ה"סאן" טוען שמאמן מנצ'סטר יונייטד יגיע מוכן לפגישתו השבוע עם המנכ"ל וידרוש בלם. המועמדים: שקריניאר מאינטר ורומניולי ממילאן. במועדון עוקבים אחרי מצבו של אלבה בברצלונה

עריכת וידאו: מתן חדד

המון לחץ השתחרר במנצ'סטר יונייטד אחרי המהפך והחזרה מ-2:0 ל-2:3 על ניוקאסל ביום שבת האחרון. השער של אלכסיס סאנצ'ס בדקה ה-90 נתן לכולם אך במיוחד למאמן השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, מעט נחת לפני היציאה לפגרת הנבחרות. על פי הדיווחים, הפורטוגלי היה בדרך החוצה מהמועדון אם לא היה מצליח להשיג ניצחון על המגפייז, אך כעת הוא מרוכז, כך טוען "הסאן", בפגישה השבוע עם המנכ"ל אד וודוורד, ממנו הוא צפוי לדרוש חיזוק בינואר.

הצהובון הבריטי טוען שהשבוע הצדדים ייפגשו וישוחחו על מצבו של המאמן ושל המועדון, ובין השאר ידונו גם על חיזוק מיידי. על פי הדיווח, מוריניו צפוי לדרוש מוודוורד צירוף של בלם. כזכור, בקיץ הפורטוגלי דרש מספר שחקנים, אך בסופו של דבר וודוורד לא הצליח להשיג אף אחד מהם ומוריניו נותר מתוסכל. מי שיהיו ככל הנראה ברשימה הם מילאן שקריניאר מאינטר ואלסיו רומנליו ממילאן. בנוסף, ב"איבנינג ניוז" דיווחו שיונייטד גם עוקבת מקרוב אחרי מצבו של מגן ברצלונה, ג'ורדי אלבה, שטרם חתם על חוזה חדש באלופת ספרד.

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפגישה הגורלית של ז'וזה מוריניו עם אד וודוורד
מייקל קאריק חושף: "הייתי בדיכאון עמוק לאחר גמר ליגת האלופות 2009"

שחקן אינטר מילאן שקריניאר חוגג. רויטרס
מוריניו מעוניין בו. מילאן שקריניאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully