וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: הפגישה הגורלית של ז'וזה מוריניו עם אד וודוורד

בממלכה טוענים שהמאמן ייפגש בקרוב בלונדון עם סגן הנשיא בניסיון לברר את מעמדו לפני ישיבת ההנהלה בחמישי. ויין רוני: "ז'וזה חוטף המון ביקורות, הוא מטרה קלה. השחקנים חייבים להשתפר"

עריכת וידאו: מתן חדד

הליגות באירופה יצאו לפגרת נבחרות, אך גם הפגרה לא עזרה להרגיע את הקבוצות הלחוצות ביבשת. מנצ'סטר יונייטד היא אחת מהן, כשהשאלה שממשיכה להעסיק את חובבי מנצ'סטר יונייטד, כמו גם את התקשורת הבריטית, היא אחת: האם ז'וזה מוריניו יפוטר ממנצ'סטר יונייטד? ב"סאן" טוענים הערב (שלישי) כי המנג'ר ייפגש ב-48 השעות הקרובות סגן הנשיא אד וודוורד בניסיון לקבל הבהרות על מעמדו.

השניים עתידים להיפגש בלונדון, כשעתידו של מוריניו לא ברור. על פי "סאן", הפורטוגלי משוכנע שבמועדון כבר מחפשים לו מחליף, ואם יובהר שלא שלא זה המצב, ינצל את הפגישה כדי לדון ברכש לו הוא זקוק עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. כך או כך, ביום חמישי תיערך ישיבת הנהלה בה ככל הנראה ידונו, בין היתר, במעמדו של "המיוחד".

מוריניו קיבל הערב תמיכה ממקור לא ממש צפוי - ויין רוני, שדווקא מאמין כי חלק לא קטן מהאחריות לכשלונות בפתיחת העונה הוא על השחקנים, ולא על מוריניו. "זה מצב קשה", אמר שחקן הקבוצה לשעבר. "אני יודע שז'וזה חוטף הרבה ביקורות, אבל השחקנים צריכים לעמוד על הרגליים. הם חייבים להשתפר. המאמן לא יכול לעשות הכל, מוריניו הוא מטרה קלה".

עוד בנושא:

אדן הזאר: "אם ריאל מדריד רוצה אותי, היא יודעת איך לדבר איתי"
קארים בנזמה פצוע בשריר הירך האחורי ונמצא בספק לקלאסיקו
פורסמה רשימת המועמדים לכדור הזהב: רונאלדו, מסי וניימאר בפנים

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
פגישה מכרעת. מוריניו/רויטרס

על פי "אינדיפנדנט", הנהלת השדים האדומים חלוקה בדעותיה בנוגע לזינדין זידאן, שהוזכר כמועמד המוביל לרשת את "המיוחד", אולם לא כולם במנצ'סטר משוכנעים שהוא האיש הנכון לתפקיד.

הצרות של מוריניו לא מסתכמות רק בכך: בסיום המשחק מול ניוקאסל מצלמות הטלוויזיה קלטו אותו יורד לחדר ההלבשה תוך שהוא מסנן מספר משפטים בפורטוגזית, כשלפי הדיווחים מדובר באמירות פוגעניות. ההתאחדות האנגלית בודקת את העניין, ובמידה ואכן יתברר שהפורטוגלי השתמש בשפה לא נאותה, הוא עלול להיות מורחק לשני משחקים.

בינתיים, מוריניו העביר מסר להנהלה שהוא מעוניין לבצע חיזוק גדול עם פתיחת חלון העברות של ינואר - לא רק כדי לעבות את הסגל, אלא גם כדי להעביר מסר שיש לו גב ממקבלי ההחלטות. על פי ESPN, מוריניו מאמין שהסיבה העיקרית לפתיחת העונה המאכזבת היא שמסע הרכש של הקיץ לא הושלם: במקום להוציא 100 מיליון ליש"ט, כמתוכנן, הוציא 68 מיליון ליש"ט "בלבד", ולא הצליח לצרף בלם.

על הכוונת של הפורטוגלי במהלך הקיץ היו טובי אלדרווילד בן ה-29, ג'רום בואטנג בן ה-30 ודייגו גודין בן ה-32, אולם הנהלת יונייטד גרסה כי כולם מבוגרים מדי. על כן, מוריניו סימן כעת שני בלמים חדשים: מילאן שקריניאר מאינטר ואלסיו רומאניולי ממילאן, שניהם בני 23, ושניהם יוכלו לשחק בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות, אם השדים האדומים יהיו שם.

שחקן נוסף שהוזכר בנוגע לסגנית האלופה דווקא מבוגר יותר מכל השמות שהועלו - אנדראס גרנקוויסט, קפטן נבחרת שבדיה ובלם הלסינבורג בן ה-33. "אלה רק שמועות", טען. "מחמיא לי שאפילו מזכירים את שמי בהקשר של קבוצה כל כך גדולה כמו יונייטד, אני לא סוגר את הדלת בפני שום דבר. אם תהיה הצעה קונקרטית בינואר, אביא אותה להלסינבורג ונראה".

על פי "טלגרף", דויד דה חאה מסרב לעת עתה לחתום על חוזה חדש במועדון. יונייטד צפויה לנצל את האופציה עליו בעונה הבאה, אך בקיץ של 2020 הוא עשוי להיות שחקן חופשי. "דה חאה חושש שלא יוכל להתחרות ברמות הגבוהות ביותר ביונייטד, ולכן יש בעיות במגעים כרגע", נכתב.

עוד באותו נושא

למרות המהפך והניצחון: "מנצ'סטר יונייטד שמה את זינדין זידאן בהמתנה"

לכתבה המלאה
שחקן אינטר מילאן שקריניאר חוגג. רויטרס
בגיל הנכון מבחינת ההנהלה. שקריניאר/רויטרס

עוד ביונייטד: באנגליה מספקים עוד "תיאוריית קונספירציה" וטוענים כי "מחנה מוריניו" אחראי להדלפות בנוגע לפיטוריו האפשריים. כזכור, בסוף השבוע מנצ'סטר יונייטד סערה בעקבות ידיעה ב"מירור" ביום שישי, לפיה ז'וזה מוריניו יפוטר מהמועדון אחרי המשחק מול ניוקאסל. המועדון, בתגובה, מנע מהעיתונאי של "מירור" להיכנס למשחק של הקבוצה בשבת.

דניאל סטורי, עורך אתר Football365, אמר בתוכנית הספורט " the Totally Football Show" ש"החשד שלי הוא שהסיפור הזה הודלף על ידי המחנה של מוריניו. מוריניו תמיד היה חכם ביכולת שלו לספק סיפורים על פתח דלתה של התקשורת, ואני חושד שכך הוא עשה גם הפעם".

זו לא הייתה התיאוריה היחידה שהועלתה בתוכנית. העיתונאי מייקל קוקס, שבין השאר עובד ב-ESPN, אמר ש"אני חושב שגארי נוויל היה רוצה את המשרה של היו"ר אד וודוורד. ברצינות. אם אתה מקשיב לביקורת של נוויל, היא אף פעם לא על הגלייזרס. היא אף פעם לא על השחקנים, ןלא על המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully