וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "אם ריאל מדריד רוצה אותי, היא יודעת איך לדבר איתי"

כוכבה של צ'לסי דיבר על האפשרות שיעבור לאלופת אירופה ("אי אפשר להכחיש שמדובר במועדון הגדול בעולם"), אך החמיא לבלוז של סארי: "הקבוצה הנוכחית היא הטובה ביותר בה שיחקתי"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שחווה מונדיאל מצוין עם נבחרת בלגיה, אדן הזאר ממשיך בכושר הנהדר שלו: הוא פתח את העונה שלו בצ'לסי עם שמונה שערים ב-10 משחקים בכל המסגרות, תוך כדי הובלת הבלוז למקום השני בפרמיירליג עם אותו מספר נקודות כמו למוליכה מנצ'סטר סיטי. בצל השמועות בקיץ לפיהן הזאר יעבור לריאל מדריד כמחליפו של כריסטיאנו רונאלדו, הבלגי נשאר בסופו של דבר בסטמפורד ברידג' אך בראיונות שקיים לאחרונה לא הכחיש אפשרות שיעבור בקרוב לאלופת אירופה.

"אם בריאל מדריד ירצו אותי, הם יבואו וידברו איתי ועם המועדון, אפשר לעשות את זה בכל רגע. הם יודעים מה לעשות", אמר הבלגי בן ה-27 לתקשורת האנגלית. "אני לא רוצה להבטיח שאחתום על חוזה חדש, ואז אם לא אחתום אנשים יתאכזבו. אנחנו נראה מה יקרה. לפעמים אני קם בבוקר עם רצון לעזוב לחוויה חדשה, אבל לפעמים אני אומר לעצמי שיש לי כאן הכל וכדאי להישאר. מדובר בעתיד שלי, זאת החלטה קשה".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בגיל 37: ג'ון טרי הודיע על פרישה מכדורגל
אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:3 את סאות'המפטון, הצמרת רותחת

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
לא רע לו בצ'לסי. אדן הזאר/רויטרס

על ריאל מדריד: "אי אפשר להכחיש שמדובר במועדון הגדול ביותר בעולם. חלמתי לשחק שם מאז שהייתי ילד. אני לא רוצה לדבר על זה כל יומיים, רק אבטיח שתדעו מה קורה איתי בקרוב. כרגע טוב לי בצ'לסי. אנחנו משחקים כדי לנצח משחקים ולזכות בתארים, וזה כל מה ששחקן כדורגל רוצה". הזאר סיכם כשהחמיא לקבוצה הנוכחית ולמאמנו מאוריציו סארי: "הקבוצה הנוכחית היא הטובה ביותר שהייתי חלק ממנה. אנחנו משחקים כדורגל מעולה, זה מזכיר לי את התקופה שלי בליל בה שיחקנו מהר ולא הפסקנו לרוץ".

עוד באותו נושא

בגיל 37: ג'ון טרי הודיע על פרישה מכדורגל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully