וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המהפך והניצחון: "מנצ'סטר יונייטד שמה את זינדין זידאן בהמתנה"

הכסא של מוריניו עדיין רועד: למרות ה-2:3 על ניוקאסל, ב"מירור" דיווחו שראשי השדים האדומים ביקשו מזידאן לדחות הצעות מקבוצות אחרות. הפורטוגלי תקף: "הייתי קורבן למסע ציד מרושע"

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו יכול לשחרר קצת לחץ: מנצ'סטר יונייטד הלחוצה הצליחה לחזור היום (שבת) מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 על ניוקאסל בבית, והצליחה להתאושש מהמשבר, לעת עתה. המאמן, שעל פי התקשורת האנגלית היה קרוב מאוד לפיטורים אם לא היה משיג ניצחון, תקף כפי שרק הוא יודע את התקשורת בסיום המשחק: "אני בן 55 ובפעם הראשונה בחיי הייתי קורבן למסע ציד מרושע מצד התקשורת. לא החילופים ניצחו לנו את המשחק, אלא המנטליות, המחויבות והתשוקה לניצחון. אף אחד לא חשוב, לא אני, לא השחקנים, רק המועדון. השחקנים נתנו את כל כולם במחצית השנייה והשאירו את החיים שלהם על המגרש".

המאמן המשיך ואמר: "התחלנו בפאניקה, השערים שספגנו הגיעו מפאניקה של השחקנים. זה לא היה קל, אבל הצלחנו לנצח. אני ילד גדול, אני מסתדר עם מה שקורה, אבל יש שחקנים שקשה להם עם הסיטואציה. מרכוס רשפורד היה פשוט עצוב על המגרש, סקוט מקטומיניי היה מפוחד וגם שאר השחקנים ביצעו טעויות לא נורמליות. במחצית הבטחנו אחד לשני שניתן את כל מה שיש לנו בלי פחד או לחץ וכך היה. הגיע לנו לנצח וזה הגיע גם לאוהדים שלנו".

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אנגליה: מנצ'סטר יונייטד חזרה מ-0:2 ל-2:3 על ניוקאסל, שער ניצחון לאלכסיס
בתקשורת האנגלית תוקפים: אלכסיס סאנצ'ס הוא הבעיה של מנצ'סטר יונייטד

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
"השחקנים לא נלחמו בשבילי". ז'וזה מוריניו/רויטרס

לשאלה האם השחקנים אולי התאמצו יותר כדי למנוע את פיטורי המאמן, אמר הפורטוגלי: "אני לא חושב שזה המקרה. אם שחקן מסוים נלחם יותר בשביל מאמן, זה הופך אותו ללא מקצועי. שחקן צריך לתת את כל כולו בלי קשר למאמן. אם מאמן מסוים ששחקן אוהב עוזב, ומגיע מאמן אחר שהוא לא אוהב, אז הוא צריך להילחם פחות? המועדון משלם לשחקן כסף, הוא צריך לתת עבור המועדון בלי קשר למי המאמן".

ריו פרדיננד הגיב לדברי מוריניו ואמר: "אני לא יודע למה הוא התכוון כשהוא דיבר על ציד-אדם. הוא מאמן מנצ'סטר יונייטד, אי אפשר לברוח מהתקשורת כשזה התפקיד שלך. אתה לא יכול לבוא ולצפות שהכל יהיה בסדר. כשלא הולך לך, אתה תקבל ביקורת, ואם ממש לא הולך, הביקורת תהיה קשה. להגיד שאנחנו רודפים אותו ושמדובר ברשעות מצידנו? זה לדעתי פשוט לא בסדר ואני לא אוהב את זה בכלל".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד חזרה מ-0:2 ל-2:3 על ניוקאסל, שער ניצחון לאלכסיס

לכתבה המלאה
אלכסיס סאנצ'ס, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
סוף סוף קצת רגעי שמחה. אלכסיס ושער הניצחון/רויטרס

בסיום המשחק מוריניו ירד לחדרי ההלבשה, ונראה מסנן משהו בפורטוגזית לעבר המצלמה ואוחז באגרופו בתנועה מתריסה. על פי התקשורת הפורטוגלית, מוריניו סינן קללה שבתרגום מילולי אומרת "לכו תדחפו בת-ת יא בני זו---ת". אין מדובר בקללה הומופבית, אלא בקללה די שגורה, שבסך הכל מבטאת את התסכול של המאמן, אחרי הימים הלחוצים שעברו עליו והביקורת שספג מכל עבר.

מוריניו זעם על הידיעה לפיה אם מנצ'סטר יונייטד תפסיד לניוקאסל, הוא יפוטר. "מי שקורא את העיתונים ומי שמקושר לרשתות החברתיות, כבר חשב שפוטרתי", אמר, "אם לא הייתי מקבל sms מההנהלה שלי לא להתייחס לעיתונים, אולי גם אני הייתי משוכנע". מוריניו נשאל מה אמר לשחקניו בחדר ההלבשה בהפסקה, והמשיך במתקפה נגד העיתונאים: "אני חושב שתדעו מה אמרתי. אם אתם רוצים לדעת, אתם תדעו. אתם יודעים הכל, יודעים את האמת, יודעים מה לא אמת. אני בטוח שתעשו כמה שיחות ותגלו על מה דיברנו".

למרות הניצחון והנאום המהפנט שהגיע אחריו, קשה לומר שמעמדו של מוריניו יציב. התקשורת האנגלית ממשיכה להתעקש שזמנו של המאמן באולד טראפורד קצוב, ושרק תרחיש קיצון ישאיר אותו בקבוצה עד סוף העונה. ב"מירור" דיווחו אמש שראשי יונייטד כבר פנו ליורש המיועד זינדין זידאן ו"שמו אותו בהמתנה" - כלומר ביקשו שידחה את כל ההצעות האחרות שהוא מקבל, עד הכרעה בנושא מוריניו. הטקטיקה הזו לא זרה למוריניו, שקיבל הודעה דומה מראשי יונייטד לפני שמונה לתפקיד והחליף את לואי ואן חאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully