וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה פצוע בשריר הירך האחורי ונמצא בספק לקלאסיקו

החלוץ שנפצע בהפסד לאלאבס ייעדר שבועיים-שלושה, מצטרף לאיסקו, מרסלו וקרבחאל ברשימת הפצועים. דיווחים סותרים בנוגע ללופטגי, ב"אס" טוענים שיחזיק מעמד עד המסע לקאמפ נואו

רויטרס

ב-28 באוקטובר תתארח ריאל מדריד אצל ברצלונה לקלאסיקו הראשון של העונה בלה ליגה, אך ייתכן שתיאלץ לעשות זאת ללא החלוץ המוביל שלה, קארים בנזמה. הצרפתי הוחלף במחצית ההפסד הדרמטי לאלאבס בשל פציעה בשריר הירך האחורי, וכעת מתברר שהוא ייעדר שבועיים-שלושה מהמגרשים, מה ששם אותו בספק גדול להתמודדות המרתקת. בכך מצטרף בנזמה לרשימת פצועים הכוללת גם את מרסלו, איסקו ודני קרבחאל.

כל זה עלול להשפיע על ג'ולן לופטגי. האם המאמן נמצא בסכנה מיידית? תלוי איזה כלי תקשורת בספרד שואלים. ב"מארקה" דווח הבוקר (שני) שפלורנטינו פרס מעוניין לדחות את הזעזוע על הקווים עד כמה שניתן, ולא מתכוון לדון במעמדו של המאמן לפחות עד הקלאסיקו.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מכת פציעות. בנזמה/GettyImages

מאזנו של לופטגי עומד על ארבעה הפסדים ב-11 משחקים - מאזן חלש לכל הדעות עבור הבלאנקוס - אבל לעת עתה ראשי ריאל מביעים בו אמון. כל זה יכול להשתנות, כאמור, במקרה של הפסד בקלאסיקו. על פי "אס", ריאל סימנה שני מועמדים עיקריים לרשת את לופטגי, אם וכאשר יפוטר: האחד - אנטוניו קונטה - הוא המועמד המועדף ונחשב לאופציה היקרה ביותר. השני - שחקן העבר סנטיאגו סולארי, שמאמן את ריאל מדריד ב' - הוא האפשרות השנייה והזולה יותר, שעשוי להגיע לתקופה זמנית עד סוף העונה, אז יימצא מאמן בכיר יותר שימונה לתפקיד באופן קבוע.

גם ב"מארקה" יישרו קו עם "אס", וטענו שלופטגי לא נמצא בסכנת פיטורים מיידית, בעיקר משום שריאל מדריד קיבלה החלטה עקרונית שלא לבצע שינויים דרסטיים בקבוצה עד סוף העונה.

מנגד, בתחנת הרדיו "אונדה סרו" דווח הבוקר שריאל מדריד דווקא כבר נמצאת עמוק בתוך דיונים בנוגע לפיטורי לופטגי. על פי הדיווח, ההחלטה הסופית תתקבל עד מחר. גם ב"אונדה סרו" דיווחו ש"לא בטוח שלופטגי יעמוד על הקווים במשחק מול לבנטה".

עוד באותו נושא

פורסמה רשימת המועמדים לכדור הזהב: רונאלדו, מסי וניימאר בפנים

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד ג'ולן לופטגי. AP
התקשורת רוצה את ראשו. לופטגי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully