וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קאריק חושף: "הייתי בדיכאון עמוק לאחר גמר ליגת האלופות 2009"

הקשר האנגלי שפרש בתום העונה שעברה וממלא היום תפקיד בצוות המקצועי של ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד, מספר בכנות על ההתמודדות עם הדיכאון שליווה אותו לאחר ההפסד לברצלונה

מייקל קאריק שחקן מנצ'סטר יונייטד במשחקו האחרון בקריירה. רויטרס
במשחק ההוקרה שנערך לכבודו בתום העונה שעברה. מייקל קאריק/רויטרס

זה לא דבר שכיח לראות שחקן כדורגל, ועוד כזה שהוא אייקון במועדון מהגדולים בעולם, מספר בכנות על התמודדות עם דיכאון. היום (שלישי) מייקל קאריק, קשרה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד שפרש בתום העונה שעברה, סיפר על דיכאון שליווה אותו לאחר ההפסד בגמר ליגת האלופות ב-2009 לברצלונה.

הגמר, שנערך ברומא, התחיל בשליטה של השדים האדומים, כשכריסטיאנו רונאלדו מטווח מכל כיוון. אלא שאז קאריק איבד כדור במרכז המגרש, סמואל אטו קיבל כדור מאנדרס אינייסטה, הקמרוני דהר לרחבה, עבר את נמניה וידיץ' וכבש את השער הראשון לטובת הקטאלונים.

עוד בנושא
מנצ'סטר יונייטד, תיאוריית הקונספירציה: ז'וזה מוריניו הוא זה שהדליף את סיפור הפיטורים
אדן הזאר: "אם ריאל מדריד רוצה אותי, היא יודעת איך למצוא אותי"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן מנצ'סטר יונייטד מייקל קאריק חוגג שער. רויטרס
קריירה מפוארת ביונייטד. קאריק/רויטרס

"זו הייתה הנקודה הנמוכה ביותר בקריירה שלי", הוא מספר בכנות, "ואני לא יודע בדיוק למה. הרגשתי שאיכזבתי דווקא במשחק החשוב ביותר בקריירה שלי. זכיתי אמנם בליגת האלופות עונה קודם לכן, אבל אז זה היה פשוט לא רלוונטי. הרגשתי שאני בדיכאון, שאי אפשר לרדת נמוך מזה. כבר קרה לי כמה פעמים אחרי משחקים שהייתי עצוב או מתוסכל, אבל תמיד אחרי כמה ימים או משחקים זה חלף. בפעם הזאת, פשוט לא הצלחתי להתנער מזה".

קאריק מספר על כל הפעמים בהן המהלך בו הפסיד את הכדור רץ לו שוב ושוב בראש. "כעסתי על עצמי כל כך על השער הזה. שאלתי את עצמי שוב ושוב: 'למה עשיתי את זה?', ואז הדיכאון שב והכה בי. השנה לאחר מכן הייתה קשה, זה נמשך לאורך תקופה מאוד ארוכה".

"ככדורגלן מצופה ממך להיות כמו מכונה", קאריק אומר, "משלמים לך היטב אז מצפים ממך כל הזמן לתוצאות - אבל זו פשוט לא המציאות, זה לא כל כך קל. ב-2010, במונדיאל בדרום אפריקה, זה היה הכי גרוע. כלפי חוץ סיפרתי כמה אני רוצה להיות שם, אך בתוך תוכי - וגם לאשתי - אמרתי את האמת: 'אני רק רוצה הביתה'".

הקשר האנגלי מספר שאף אחד, גם לא הקרובים לו ביותר, ידע על הקשיים שחווה. "לא שיתפתי איש, שמרתי הכל בפנים. לא קל לדבר על הדברים האלה כשאתה כדורגלן. זו פעם ראשונה שאני נחשף ככה. יכול להיות שהיו דיבורים על היכולת שלי בתקופה הזו, אבל אף אחד לא ידע מה עובר עליי באותם ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully