וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברוך הבא הביתה": תיירי הנרי מונה למאמנה החדש של מונאקו

הקבוצה מהנסיכות אישרה: כוכב העבר שפתח את הקריירה המופלאה שלו בשורותיה, חוזר הפעם כמאמן אחרי שחתם ל-3 שנים: "מודה על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד במועדון שכה יקר עבורי"

רק אתמול (שישי) תיירי הנרי עמד על הקווים לצידו של רוברטו מרטינס בניצחונה של בלגיה 1:2 על שוויץ והיום הודיעה מונאקו כצפוי על כך שכוכב העבר האגדי שלה מונה למאמנה החדשה אחרי שחתם על חוזה לשלוש שנים במועדון מהנסיכות. הנרי, שמשמש כיום כעוזר מאמן נבחרת בלגיה, יחליף את לאונרדו ז'ארדים שפוטר ביום חמישי מתפקידו בעקבות פתיחת העונה הכושלת.

הנרי, שכבר התחיל לעבוד עם הצוות שלו, ימריא היום למונאקו כדי להתחיל להכיר את הקבוצה החדשה שלו שהידרדרה לתחתית. משחק הבכורה של הצרפתי כמאמן החדש יהיה בחוץ מול שטרסבורג בשבת הבאה. הנרי, למי ששכח, החל את הקריירה המופלאה שלו ככדורגלן במונאקו עמה הוא גם זכה באליפות ב-1997 לפני שהפך לאחד השחקנים הגדולים בתולדות ארסנל והספיק גם לחוות את דור הזהב של ברצלונה כשכיכב לצידם של מסי, צ'אבי ואינייסטה בקבוצה הגדולה של גווארדיולה.

עוזר מאמן נבחרת בלגיה תיירי הנרי. רויטרס
חוזר למונאקו, הפעם כמאמן ראשי. הנרי/רויטרס

הצרפתי אמר לאתר הרשמי אחרי החתימה: "מודה למונאקו על כך שנתנו לי את ההזדמנות לאמן קבוצה של מועדון כל כך מיוחד עבורי. אני מאוד שמח לחזור למונאקו ונחוש מאוד לקראת האתגרים שמצפים לי. אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את השחקנים ולעבוד איתם".

ואדים ואסילייב הנשיא של מונאקו אמר: "הידע שלו בכדורגל, התשוקה שלו למשחק והמחוייבות שלו למועדון הזה הפכה את המועמדות שלו למציאות. תיירי מודע למשימה שמצפה לו. הוא יכול לסמוך על האמון שלנו ושל כל האוהדים שיוכל לעמוד במשימות".

מונאקו, שרק לפני שתי עונות זכתה באליפות מרשימה על חשבון פריס סן ז'רמן, פתחה את העונה בצורה מזעזעת והיא הידרדרה למקום ה-18 בליגה הצרפתית עם נקודה בלבד יותר מהמקום האחרון. הקבוצה מהנסיכות לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה וההפסד הביתי לראן במחזור האחרון האריך את רצף ההפסדים שלה לארבעה ולעשרה משחקים ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully