וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה תוקף את ליאונל מסי: "מנהיג? הוא הולך לשירותים 20 פעם לפני משחק"

אחרי שהגן על ההחלטה שלו לפרוש מנבחרת ארגנטינה, כוכב העבר תקף את אופיו של הפרעוש: "צריך להפסיק לסגוד לו". נשיא מנצ'סטר סיטי מודה וחושף: הצענו למסי משכורת פי 3 משיש לו בברצלונה, הוא סירב

רק לפני פחות משבועיים דייגו מראדונה האגדי, היום מאמנה של דוראדוס המקסיקנית, הגן על שמו של מסי שסופג ביקורות בארגנטינה על כך שהוא החליט לא להופיע למשחקי הנבחרת מאז המונדיאל והמליץ לו לפרוש. מראדונה והפה הגדול שלו המשיכו לעבוד שעות נוספות אתמול, אבל הפעם דייגו שהוליך את הנבחרת על גבו לזכייה במונדיאל ב-1986, דיבר אחרת לגמרי ותקף את כוכבה של ברצלונה.

"זה חסר תועלת לרצות להפוך למנהיג בנאדם שהולך לשירותים 20 פעמים לפני משחק. צריך להפסיק לסגוד לו. יש את מסי שמשחק בברצלונה ויש מסי אחרי של נבחרת ארגנטינה", אמר מראדונה במקסיקו. מראדונה דיבר על חוסר המנהיגות של מסי כשאמר: "הוא שחקן נהדר, אבל הוא לא מדבר על המגרש. הוא מעדיף לשחק פלייסטיישן".

עוד בנושא:

דיווח: תיירי הנרי סיכם על חוזה לשלוש שנים כמאמנה של מונאקו
סיבה לדאגה בליברפול: מוחמד סלאח נפצע במשחקה של נבחרת מצרים

ליאונל מסי עם דייגו מראדונה בטקס פרסי פיפ"א. רויטרס
מי יותר גדול? מראדונה ומסי/רויטרס

דייגו התייחס לאפשרות שיחזור בעתיד לאמן את נבחרת ארגנטינה ואמר: "אלוהים יחליט, הייתי שמח לחזור לאמן את הנבחרת. הייתי שמח לאמן יום אחד גם את נבחרת מקסיקו".

ביום שלישי שעבר מראדונה התייחס להחלטה של מסי לא לשחק עם הנבחרת והגן עליו כשאמר: "הייתי אומר לו - 'אל תלך לנבחרת'. בואו נראה אם הם יצליחו להתמודד עם זה. הייתי רוצה לראות אותו אומר לכולם ללכת להזדיין, כי הוא האשם בכך שלא הפכנו לאלופי העולם. כן, כולנו תלינו בו תקוות, אבל בפורמולה 1 לסבסטיאן פטל יש יופי של מנוע ואז לואיס המילטון מנצח אותו. כרגע הנבחרת לא עושה שום דבר עבור אף אחד. איבדנו את התשוקה, אי אפשר לשחק נגד ניקראגווה או מלטה, אנחנו זורקים את כל היוקרה שלנו לפח".

צפו במראדונה מדבר

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
ויתר על הרבה כסף. מסי/רויטרס

עוד בנוגע למסי: נשיא מנצ'סטר סיטי חלדון אל מובארק מודה בפה מלא שהקבוצה ניסתה להחתים את ליאו מסי, ושהיא השתמשה בקשר שלו עם פפ גווארדיולה, מאמנו לשעבר בבארסה, בניסיון להשלים את המשימה. זה לא הצליח.

היה זה כשנשיא סיטי נשאל בראיון "איזה שחקן רצית להביא לקבוצה ולא הצלחת?", והתשובה שלו הייתה ברורה: "מסי". לאחר מכן פירט ואמר ש"ביקשנו מגווארדיולה לדבר איתו, הצענו לשלש לו את המשכורת שהוא מקבל בברצלונה, אבל הוא תמיד סירב".

יש לציין כי גוארדיולה הצהיר בעבר שהוא מעולם לא ניסה להביא את מסי למנצ'סטר סיטי, וכעת הדברים מתגלים כלא נכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully