וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: מילאן עשויה לשחרר מיידית את טיימואה בקאיוקו

ה"קוריירה דלו ספורט" מדווח שהצרפתי עשוי לחזור לצ'לסי אם לא ירשים בקרוב. מאמן הרוסונרי, ג'נארו גאטוזו, טען שלקשר יש 'פגמים' במשחק: "אי אפשר לתקן את זה בשבוע או בחודש"

שחקן מילאן טיימואה בקאיוקו. GettyImages
ישרוד במילאנו? טיימואה בקאיוקו/GettyImages

לפני קצת יותר משנה, טיימואה בקאיוקו היה על גג העולם אחרי שחתם בצ'לסי תמורת 45 מיליון יורו ששולמו למונאקו. הקשר הצרפתי, שהפך לאחד מהמלפפונים החמים באירופה, חווה עונת פריצה אדירה במדי הקבוצה מהריביירה, עזר לה לזכות באליפות המקומית בצרפת ולקח חלק במסע המופלא בליגת האלופות שנעצר רק בשלב חצי הגמר. כעת, בקאיוקו בן ה-24 נמצא בבעיה קשה במילאן, שהחליטה להמר עליו ולהחתימו בהשאלה לעונה אחת אחרי עונת בכורה לא מרשימה במדי הבלוז.

ה"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי טוען היום (ראשון) שהצרפתי צפוי לקבל שישה משחקים נוספים על מנת להוכיח את יכולתו, ואם לא ירשים, מילאן עשויה להפעיל סעיף בחוזהו שישלח אותו בחזרה לצ'לסי באופן מיידי, וזאת בטענה ל"פגמים", על פי מאמנו, במשחק שלו. למעט שתי הופעות בהרכב במדי הליגה האירופית, כל ארבעת משחקי הליגה של בקאיוקו העונה במדי הרוסונרי היו כמחליף, והוא שיחק במצטבר 82 דקות בלבד.

מאמן מילאן, ג'נארו גאטוזו, אמר על הקשר: "הוא מוכרח ללמוד איך לקבל את הכדור, מתי לשחרר אותו ולטפל בו. נהיה חייבים לעבוד איתו קשה בנוגע לזה, וזה לא יהיה פשוט. אי אפשר לתקן 'פגמים' של שחקן בשבוע אחד או בחודש אחד. הייתי מעדיף לאמן שחקנים בשלים יותר לרמה שאנחנו מכוונים אליה". מילאן תוכל לרכוש את בקאיוקו תמורת 35 מיליון יורו בקיץ הבא אם תרצה בכך, אך נראה שעל פי דבריו של גאטוזו, זה לא צפוי לקרות.

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
"כריסטיאנו רונאלדו שילם מיליון דולר לצוות שטאטא את פרשת האונס"
אנטוניו קסאנו שוב הודיע על פרישה: "סדר העדיפויות שלי השתנה"

מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו. רויטרס
הוא מעדיף לאמן שחקנים בשלים יותר. ג'נארו גאטוזו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully