וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין: "יובנטוס בעטה אותי החוצה, לא רציתי לעזוב"

החלוץ שעזב את יובה ועבר למילאן כדי לפנות מקום לכריסטיאנו רונאלדו ירה בראיון: "כבר בגמר הגביע כשסופסלתי הבנתי שמשהו קורה. גוטי הוא השחקן הכי מוכשר ששיחקתי איתו"

עריכת וידאו: מתן חדד

גונסאלו היגואין נתן שנתיים יפות במדי יובנטוס, אליה הגיע מנאפולי היריבה הגדולה תמורת 90 מיליון יורו. אולם, פיפיטה נאלץ לפנות את מקומו הקיץ אצל האלופה בגלל הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו הגדול והושאל למילאן תמורת 36 מיליון יורו, עם אופציה לרכישה.

היום (חמישי), היגואין התראיין לתקשורת האיטלקית ולא הסתיר את הביקורת שלו כלפי המועדון הקודם שלו שלא נלחם עליו יותר מדי. "ביום של גמר הגביע האיטלקית ידעתי שמשהו קורה", אמר היגואין ל"גאזטה". היגואין נותר על הספסל במשחק הזה שבו קבוצתו לא התקשתה להביס 0:4 את מילאן קבוצתו הנוכחית, "ואז הם לקחו את רונאלדו. ההחלטה לעזוב לא היתה שלי, נתתי הכל עבור יובנטוס וזכינו בהרבה תארים. אבל כריסטיאנו הגיע והמועדון אמר לי שאני לא יכול להישאר ושהם מנסים למצוא פיתרון. הפיתרון הכי טוב היה מילאן".

עוד בנושא:

דיווח: אנטוניו קונטה יחליף את לופטגי במידה שיפוטר מריאל מדריד
ברצלונה מעריכה שתוכל לרכוש את ניימאר מפ.ס.ז' תמורת 220 מיליון יורו
ארתורו וידאל הורשע בתקיפה במועדון לילה וישלם קנס של 800 אלף יורו

גונסאלו היגואין שחקן מילאן חוגג. רויטרס
"יובנטוס בעטה אותי החוצה". היגואין/רויטרס

היגואין יפגוש עם מילאן את האקסית שלו בעוד פחות מחודש והוא התייחס לשאלה האם נקמה תהיה על הפרק: "אין לי שום רצון לנקמה, אני חש חיבה כלפי יובה בגלל שהם התייחסו אליי מאוד יפה. החברים שלי לקבוצה והאוהדים התנהגו אליי בכבוד, אבל אני אף פעם לא ביקשתי לעזוב. הם בעטו אותי החוצה".

היגואין נשאל מי היה המודל שלו כילד. חלוץ נבחרת ארגנטינה הפתיע כשענה: "כל החיים שלי רונאלדו (הברזילאי) היה המושא להערצה שלי. הייתי לוקח הכל ממנו. אי אפשר להשוות אותו לאף אחד אחר ואין שום דבר שאני יכול לעשות טוב ממנו".

הארגנטינאי הפתיע גם כשנשאל מי השחקן הכי מוכשר ששיחק עמו ואמר: "מסי ו.. גוטי הם השחקנים הכי טובים ששיחקתי איתם, אבל גוטי היה זה שהכי הפתיע אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully