וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מעריכה שתוכל לרכוש את ניימאר מפ.ס.ז' תמורת 220 מיליון יורו

בספרד טוענים שהדרך של הכוכב הברזילאי חזרה לקאמפ נואו עשויה להיות קלה מהצפוי, ושפ.ס.ז' תסתפק בפיצוי בגובה סכום הרכישה. בקיץ 2020 סעיף השחרור יעמוד על 200 מיליון "בלבד"

שחקן ברצלונה ניימאר. AP
הפלרטוטים נמשכים. ניימאר במדי ברצלונה/AP

ברצלונה ממשיכה לפנטז על קאמבק של ניימאר, ומשוכנעת שתוכל להנחית אותו בחזרה בקאמפ נואו יחסית בקלות. על פי דיווחים הבוקר (חמישי) ב"קדנה סר" וב"אס" הספרדיים, הקטלאנים פועלים תחת ההנחה שהכוכב הברזילאי יוכל להשתחרר מחוזהו בפריס סן ז'רמן בקיץ הקרוב תמורת 220 מיליון יורו - קצת פחות מהסכום אותו שילמו הצרפתים לבארסה עבורו רק לפני שנה וחודשיים.

סכומי הביי-אאוט של ניימאר הנקובים בחוזהו המקורי בפריס סן ז'רמן גבוהים יותר, אולם ברצלונה משוכנעת שאם ניימאר יביע רצון לעזוב, הבעלים נאסר אל חלאיפי יסתפק בסכום דומה לסכום הרכישה שלו. בנוסף, להבנתה של ברצלונה ניימאר יוכל להירכש בחזרה אפילו בסכום נמוך יותר - כ-200 מיליון יורו - בקיץ 2020, כך שמועדון הפאר הקטלאני שומר לעצמו גם את האפשרות הזאת.

עוד בנושא

ארתורו וידאל הורשע בתקיפה במועדון לילה וישלם קנס של 800 אלף יורו
ברצלונה מחפשת מחליף לסוארס, קשישטוף פיונטק וניקולא פפה מועמדים
מודריץ' חושף: "התערבנו בחדר ההלבשה, לא האמנו שרונאלדו יעזוב"

ניימאר מפלרטט זמן רב גם עם האפשרות של לעבור ליריבה המושבעת ריאל מדריד, אולם על פי התקשורת הספרדית בתקופה האחרונה ליבו נוטה לברצלונה, ובשבועות האחרונים הוא אף פנה בעצמו להנהלת הקבוצה, הביע חרטה על העזיבה ועל האופן שבו היא התרחשה, ואמר שהוא מעוניין לחזור בהקדם האפשרי.

על פי דיווחים אחרים, ניימאר "היה על סף בכי" כשפגש חברים לשעבר מברצלונה וביקש מהם לדבר עם בכירים בהנהלה על האפשרות להחזירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully