וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מחפשת מחליף לסוארס, קשישטוף פיונטק וניקולא פפה מועמדים

בקטאלוניה מדווחים שבארסה מכינה את היום שאחרי עזיבת החלוץ הדועך, חלוצי גנואה וליל "המועמדים המובילים". ליניקר מגיב לפרשת מראדונה-מסי ומשווה: "מסי יותר גדול, לא יעזור כלום"

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. GettyImages
גם בברצלונה מזהים את סימני הדעיכה. לואיס סוארס/GettyImages

לואיס סוארס רחוק מלהציג את היכולת המוכרת מהעבר, ונראה שברצלונה מתחילה להכיר בכך. העיתון הקטלאני "ספורט" דיווח הבוקר (שני) כי בארסה כבר החלה לחפש חלופות עתידיות לחלוץ בן ה-31, שיסיים חוזה ב-2021.

כמובן שברצלונה לא מתכוונת לחכות עד אז, אלא רוצה לשים את ידה על חלוץ בעל שיעור קומה עוד לפני כן. למעשה, על פי הדיווח התוכנית היא להחתים חלוץ צעיר וכישרוני כבר בסוף העונה כדי שיייכנס לעניינים בהדרגה ויוכל להפוך לחלוץ המוביל של ברצלונה לאחר עזיבת סוארס.

המנהל הספורטיבי של ברצלונה פפ סגורה כבר סימן את שני המועמדים המועדפים עליו - שניהם סיפורי סינדרלה. האחד הוא קשישטוף פיונטק, שפורח בגנואה במפתיע אחרי שהגיע כשחקן אלמוני מהליגה הפולנית וכעת מעורר עניין בקרב כמעט כל קבוצות העל באירופה. תג המחיר של הפולני בן ה-23 עומד על 60 מיליון יורו - מחיר סביר יחסית - אולם כאמור, התחרות עליו גבוהה למדי, והוא כבר מחוזר על ידי יובנטוס, אינטר, מילאן, באיירן, מנצ'סטר סיטי ועוד.

עוד בנושא

צרות בברצלונה: אומטיטי הפצוע עשוי לעבור ניתוח ולהיעדר ארבעה חודשים
רק יום שישי ה-13 יעצור אותו: קשישטוף פיונטק לא מפסיק לכבוש במדי גנואה

שחקן גנואה קשישטוף פיונטק. GettyImages
היעד מספר אחת. פיונטק/GettyImages

המועמד השני הוא ניקולא פפה מליל (23). שחקן הכנף מחוף השנהב כבש העונה שישה שערי ליגה בתשעה משחקים אחרי שהגיע מאנז'ה תמורת 10 מיליון יורו בלבד, ותג המחיר שהוצב עליו נמוך יותר. למרות זאת הוא נחשב לאופציה משנית עבור ברצלונה בעיקר משום שהוא לא מוגדר כחלוץ מרכזי.

עוד בברצלונה: שחקן העבר והפרשן בהווה גארי ליניקר מתייחס לביקורת של דייגו מראדונה על ליאו מסי ("מי שהולך 20 פעמים לשירותים לפני משחק הוא לא מנהיג"), משווה בין השניים וטוען ש"לא חשבתי שאצפה בשחקן יותר טוב ויותר מוכשר מדייגו מראדונה עד שמסי הגיע. ההבדל ביניהם הוא שמסי עשה את מה שעשה לאורך זמן רב. הוא יותר גדול, לא יעזור כלום".

ליניקר הוסיף ש"מסי השחקן הכי גדול שראיתי. אני אוהב כל מה שהוא עושה - איך שהוא מוסר, איך שהוא משתלב בתוך המארג הקבוצתי, איך שהוא מכדרר. הוא אף פעם לא מוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully