וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנטוניו קונטה יחליף את לופטגי במידה שיפוטר מריאל מדריד

באיטליה טוענים שמאמנה האיטלקי של צ'לסי לשעבר מחזיק בסיכום עם הבלאנקוס ויחליף את הספרדי אם זה ייכשל בשלושת המשחקים הקרובים

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד, אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות, נמצאת באחת התקופות הגרועות שלה בשנים האחרונות ורושמת כבר ארבעה משחקים רצופים מבלי לכבוש אפילו שער אחד. בצורת הכיבושים והיכולת החלשה ערערו מאוד את מעמדו של המאמן ג'ולן לופטגי שנכנס לנעליו הענקיות של זינדין זידאן והיום (חמישי) ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי מדווחים שלבלאנקוס כבר יש סיכום עם לא אחר מאשר אנטוניו קונטה, מאמנה של צ'לסי ונבחרת איטליה לשעבר שלא מאמן היום אף קבוצה וזמין באופן מיידי.

עוד בנושא:

חקירת האונס של כריסטיאנו רונאלדו צפויה להימשך למעלה משנתיים
ברצלונה מעריכה שתוכל לרכוש את ניימאר מפ.ס.ז' תמורת 220 מיליון יורו
ארתורו וידאל הורשע בתקיפה במועדון לילה וישלם קנס של 800 אלף יורו

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
בדרך לריאל מדריד? אנטוניו קונטה/רויטרס

על פי הדיווח מעמדו של לופטגי מעורער מאוד ושלושת המשחקים הקרובים של הקבוצה יכריעו את עתידו. לריאל מצפים שני משחקי בית קלים על הנייר מול לבנטה בליגה ופלזן בליגת האלופות, אך לאחר מכן היא תצא לקאמפ נואו למשחק חוץ מול ברצלונה. הפסד בקלאסיקו, שלא לדבר על מעידה לפני כל עלולים לעלות ללופטגי במשרתו וקונטה, כך על פי הדיווח, כבר מחזיק בסיכום עם ריאל כדי להחליף את הספרדי.

יש לציין שקונטה היה בעדיפות ראשונה של ריאל מדריד כבר בקיץ, אך זה היה עדיין תחת חוזה בצ'לסי ומעמדו לא היה ברור. כזכור, המינוי של לופטגי בריאל מדריד הגיע בהפתעה גדולה גם מבחינתה של ההתאחדות הספרדית, כאשר זה היה אמור להדריך את נבחרת ספרד במונדיאל האחרון אך פוטר ממנה בעקבות הסיכום בריאל. כעת, לופטגי עשוי להישאר קירח מכל הכיוונים ולהישאר בקבוצה ללא קבוצה. קברניטי ריאל מצידם לחוצים להחזיר את הקבוצה ליכולת המוכרת שלה מהעונה שעברה, ורצוי עוד לפני הקלאסיקו הראשון של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully