וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עזיבת רונאלדו: דעיכה במספר הישראלים בקלאסיקו

ימים ספורים לפני המשחק הגדול של הליגה הספרדית, הנתונים על כמות הישראלים באירוע התפרסמו: עזיבת הפורטוגלי ליובנטוס הביאה לירידה של כ-30%, במקביל עלייה של פי שלושה בנוסעים למשחקי הסרייה A

עריכת וידאו: מתן חדד

הקלאסיקו הראשון של העונה מתקרב ובראשון הקרוב (17:15, ערוץ 50), ברצלונה ללא ליאונל מסי הפצוע תארח את ריאל מדריד, כשהלבנים נמצאים עמוק בתוך משבר. העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו פגעה קשות באלופת אירופה, ומסתבר שלא רק על המגרש.

בעשור האחרון חלה עלייה מתמשכת במספר הישראלים שטסים לצפות בכדורגל באירופה, בייחוד בספרד, כשגולת הכותרת הייתה משחק הקלאסיקו. השנה, כך לפי נתונים שמפרסמת חברת ממכר הכרטיסים Live Tickets, לראשונה חלה ירידה במספר הישראלים שיטוסו לצפות במשחק היוקרתי.

עוד בנושא
כריסטיאנו רונאלדו מתייחס לפרשיית האונס: "בסוף האמת תצא לאור"
מרסלו הודיע: רוצה לעזוב ליובה. תקרית בין ראמוס לרגילון באימון
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. GettyImages
מסתבר שלא רק במדריד מתגעגעים אליו, אלא בכל ספרד. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

"הירידה בכמות הקהל שמגיע מחו"ל למשחקי הליגה הספרדית זו תופעה כלל עולמית שנובעת מהמעבר של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס", מספר מנכ"ל החברה, יוסי אלפסי. "במקביל הליגה האיטלקית שוברת שיאים העונה ומשחקים רבים הופכים לסולד אאוט".

אז לשם המחשה, קצת נתונים: במשחק הקלאסיקו הראשון של העונה הקודמת היו 2,500 ישראלים, כשהשנה המספר צפוי לעמוד על כ-1,800 בלבד, צניחה משמעותית של כ-30%. במקביל, נרשמה עלייה משמעותית במספר הנוסעים למשחקי הליגה האיטלקית, כאשר המשחק המסקרן בין מילאן ליובנטוס בנובמבר מושך אליו נכון לעכשיו, יותר מ-2,000 ישראלים.

תרבות נסיעות הכדורגל בכלל הפכה לפופולרית יותר ויותר במהלך השנים האחרונות, כשהמגמה רק הולכת ומתחזקת. השנה קיימת עלייה של כ-25% במספר הנוסעים שטסו לצפות בכדורגל באירופה, כשבליגה האנגלית בפרט הצמיחה עומדת על כ-20%.

עוד באותו נושא

ניימאר לא יחזור, עתידו של ואלוורדה בטוח: נשיא ברצלונה מדבר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully