וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו הודיע: רוצה לעבור ליובה. תקרית בין ראמוס לרגילון באימון

המגן הודיע: מעוניין לעזוב בחלון הקרוב. קפטן ריאל מדריד בעט את הכדור בכוונה על המגן הצעיר שפגע בו בטעות. זלאטן על הכוונת

התקרית בין סרחיו ראמוס לרגילון

המשבר העמוק בריאל מדריד עלול להביא לשינויים מפתיעים. על הקווים המגמה ברורה: ג'ולן לופטגי מתנדנד, ואחד מבין שני מועמדים יחליפו אותו, ייתכן שכבר בימים הקרובים. המוצא הקל של הבלאנקוס הוא לקדם את מאמן קבוצת הבת סנטיאגו סולארי לתפקיד. סולארי בן ה-42 אמנם יחסית צעיר חסר נסיון, אולם היכרותו עם המועדון נותנת לו יתרון שלמאמנים אחרים שיגיעו מבחוץ אין. אמש (ראשון) נשאל סולארי על האפשרות שיחליף את לופטגי, אך בחר לתת לו גב, רמז שמועמדותו עדיין לא באמת עומדת על הפרק, ואמר ש"מאמנים צריכים לתמוך בקולגות שלהם בתקופות הטובות וגם בתקופות הרעות. הכל קורה מהר מדי ברשתות החברתיות".

אם סולארי יקבל את התפקיד, הוא עשוי להחזיק בו לתקופה קצרה. ב"מארקה" דווח אמש שאם ימונה הוא יעמוד על הקווים עד סוף העונה, ואז יפנה את הכסא לטובת "טקטיקן מהמעלה הראשונה", כשאחד המועמדים הבכירים הוא מאוריסיו פוצ'טינו.

אבל קונטה היה ונשאר המועמד המועדף על פלורנטינו פרס עוד מהקיץ האחרון, והוא ממשיך להיות איתו בקשר רציף גם בימים האחרונים. ב"אס" דווח הבוקר ש"ריאל מדריד מתעקשת על קונטה" ויצרה איתו קשר טלפוני פעם נוספת ביום שבת האחרון. כרגע המחלוקות בין הצדדים נוגעות לאורך החוזה ולגובה השכר, אולם ב"אס" ציינו ש"יש אופטימיות בריאל שאפשר יהיה להגיע להסכמות".

ובינתיים, נראה שהלחץ בריאל מדריד נותן את אותותיו. באימון הקבוצה היום לקראת פלזן סרחיו ראמוס קפטן הקבוצה נתפס במצלמה כשהוא בועט את הכדור בעצבים על סרחיו רגילון המגן הצעיר שפגע בו בלי כוונה בפרצופו במהלך משחקון פנימי. בסיום הסרטון נראה ראמוס כשהוא בועט שוב את הכדור על רגילון. המהלך הזה הפך לויראלי ברשת והתגובות לא איחרו לבוא.

עוד בנושא

ברצלונה ניצחה את סביליה 2:4 ועלתה לפסגה
מסי נפצע, ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את הקלאסיקו
כריסטיאנו רונאלדו כבש, אבל יובנטוס איבדה נקודות

זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
הפתרון של ריאל לבעיות בחוד? זלאטן/רויטרס

גם סגל השחקנים צפוי להשתנות. ביומון האיטלקי "טוטוספורט" דווח הבוקר שמרסלו כבר הודיע לראשי ריאל על כוונתו לעזוב בחלון ההעברות בינואר. המגן השמאלי הוותיק רוצה להתאחד שוב עם חברו הטוב כריסטיאנו רונאלדו, וייתכן שמה שעומד מאחורי ההודעה להנהלה הוא הבטחה מיובנטוס על כך שתחתים אותו ברגע שיהיה בשוק.

בין אם מרסלו יעזוב או לא, ריאל תנסה להחתים בחלון בינואר חלוץ שיעזור לפתור את בעיית ניצול המצבים של הקבוצה. השם המפתיע שעלה אמש הוא זלאטן איברהימוביץ', שצוין כמועמד על ידי תחנת הרדיו "קופה". על פי הדיווח, הכושר הטוב של החלוץ הוותיק ב-MLS שכנע את ראשי ריאל שהוא אופציה ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully