וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס שמטה נקודות לראשונה אחרי 1:1 ביתי מול גנואה

רונאלדו כבש ראשון (18), אבל בסה איזן (67) וגזל נקודות ראשונות מיובה העונה. רומא הפסידה 2:0 לספאל בבית, 0:3 לנאפולי על אודינזה

דניאל בסה שחקן גנואה. רויטרס
בסה וגנואה חוגגים תוצאה אדירה/רויטרס

הפסקה של קרוב לשבועיים הגיעה לסיומה, והסרייה A חזרה היום (שבת) למחזור התשיעי. במשחק שפתח את המחזור רומא הופתעה בביתה ונכנעה 2:0 לספאל. לאחר מכן, יובנטוס שמטה נקודות ראשונות העונה כשסיימה ב-1:1 ביתי מול גנואה, ולסיום נאפולי הרשימה עם 0:3 בחוץ על אודינזה.


עוד בנושא
ראג'ה נאינגולן מתכונן לדרבי המילאנזי ויורה: "פאלוטה עשה דברים מאחורי הגב שלי"
דיווח באיטליה: מילאן עשויה לשחרר מיידית את טיימואה בקאיוקו
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן ספאל, אנדראה פטאניה. GettyImages
כבש את הראשון של ספאל. פטאניה/GettyImages

רומא - ספאל 2:0

הפסד מפתיע של רומא באולימפיקו - הראשון שלה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אנדראה פטאניה כבש ראשון (38) בפנדל מפוקפק וקווין בוניפאצי הכפיל בדקה ה-56. שוער ספאל, וניה מילינקוביץ'-סאביץ' הורחק בדקה ה-75, אבל הג'אלורוסי לא הצליחו לחזור. בסיום ניצחון שקטע לספאל רצף של ארבעה הפסדים.

עוד באותו נושא

חקירת האונס של כריסטיאנו רונאלדו צפויה להימשך למעלה משנתיים

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
גם השער של רונאלדו לא סידר ליובנטוס שלוש נקודות/רויטרס

יובנטוס - גנואה 1:1

אחרי שמונה ניצחונות ברציפות מתחילת העונה, הגברת הזקנה נעצרה דווקא בבית מול גנואה. למרות התוצאה הלא מרשימה במיוחד והעובדה שלראשונה העונה היא שמטה נקודות, יובנטוס תשמור על פער משמעותי מנאפולי גם אחרי המשחק של הדרומיים במחזור הזה. יובה כבשה את השער שלה בדקה ה-18 והוא היה שער כל-פורטוגלי. ז'ואאו קנסלו, ששיחק כמגן ימני, עשה מהלך יפה בשמאל ויישר למרכז כדור שעבר את כולם עד שהגיע לכריסטיאנו רונאלדו והוא דחק מקרוב פנימה את ה-0:1. גנואה הצליחה להשוות בדקה ה-67 בצורה מפתיעה כשדניאל בסה הוא הכובש, 1:1.

שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
ממשיכים להרשים. שחקני נאפולי חוגגים/GettyImages

אודינזה - נאפולי 3:0

הפרטנופיי נושפים בעורפה של יובנטוס, ורגע לפני שהם יוצאים למשחק חוץ מאתגר במיוחד מול פריס סן ז'רמן, הם נראו מצוין. החבורה של קרלו אנצ'לוטי לא התקשתה מול המארחת, שהשיגה נקודה אחת בלבד בששת המשחקים האחרונים. פביאן רואיז, שנכנס כמחליף בדקה הרביעית אחרי שסימונה ורדי נאלץ לצאת בעקבות פציעה, כבש בדקה ה-14 את הראשון. דריס מרטנס בפנדל (82) ומרקו רוג המחליף (85) הוסיפו ונאפולי שנייה עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully