וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי ייעדר כשלושה שבועות, ג'רארד פיקה: "אסור לתת לזה להשפיע עלינו"

הארגנטינאי שבר את הזרוע מול סביליה ויחמיץ בין היתר גם את הקלאסיקו. הבלם הוסיף: "יש מספיק מחליפים כדי שלא נדאג"

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. GettyImages
מדאיג מאוד. מסי/GettyImages

קפטן ברצלונה, ליאונל מסי סובל משבר ביד ימין והוא ייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים. הארגנטינאי נפצע והוחלף אמש(שבת) במהלך משחק הקבוצה בקאמפ נואו מול סביליה (ניצחון 2:4), אחרי שספג מכה קשה בידו. הוא צפוי להחמיץ שישה משחקים בכל המסגרות - כולל הקלאסיקו בשבוע הבא. אגב, תהיה זו הפעם הראשונה מזה 11 שנה בה לא מסי ולא כריסטיאנו רונאלדו יהיו חלק מהקלאסיקו.

אוהדי בארסה ראו אמש את מסי נאנק מכאבים בצורה מאוד לא אופיינית ונחבש בידו בצדי המגרש. הכאבים היו כה עזים, עד שהם גרמו לו לסחרחורת, אבל אחרי כ-10 דקות הוא הצליח לעזוב על הרגליים, כשהוא מלווה על ידי רופא הקבוצה. בהמשך הוא נלקח לבדיקות במרכז הרפואי במתקן האימונים של המועדון ואחרי כשעתיים ברצלונה הודיעה על השבר ומשך ההיעדרות.

מסי פתח את המשחק בצורה מצוינת: הארגנטינאי בישל שער יפהפה לקוטיניו, והוסיף שער עם עוד סיומת אופיינית שקבע 0:2 לבארסה כבר בדקה ה-13. אבל אז הוא נפל בצורה רעה על הדשא, אחרי תיקול של פרנקו ואסקס מסביליה. הוא שכב על הדשא ממושכות, נחבש בצדי המגרש ולבסוף הוחלף על ידי עוסמאן דמבלה בדקה ה-26.

אלו המשחקים אותם מסי צפוי להחמיץ:

24.10 - אינטר (ליגת האלופות)
28.10 - ריאל מדריד (ליגה)
31.10 - קולטורל לאונסה (גביע)
3.11 - ראיו וייקאנו (ליגה)
6.11 - אינטר (ליגת האלופות)
11.11 - בטיס (ליגה)

בברצלונה מקווים שמסי יספיק לחזור לשני המפגשים החשובים של קבוצתו בסוף החודש הבא: משחק החוץ נגד אתלטיקו מדריד (24 בנובמבר) בליגה אחרי פגרת הנבחרות, ומשחק החוץ מול פ.ס.וו איינדהובן (28 בנובמבר) בליגת האלופות.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה, אחרי פציעה. GettyImages
בדרך לחדר ההלבשה/GettyImages

"ברור שזה חיסרון משמעותי עבורנו", הודה המאמן ארנסטו ואלוורדה. "בסופו של דבר כולם יודעים מי הוא ומה הוא נותן לנו. כבר היו משחקים שליאו לא שיחק בהם, אבל הוא הכרחי לנו מאוד".

ג'רארד פיקה התעקש: "ברור שאנחנו חזקים יותר כשהוא איתנו, הוא נותן לנו רשת ביטחון כי הוא השחקן הטוב בעולם. אבל אסור לתת לזה להשפיע לנו, ואני בטוח שזה לא ישפיע על מצב הרוח שלנו. יש פה מספיק מחליפים כדי שלא נצטרך לדאוג".

איבן ראקיטיץ' הוסיף: "ננסה לוודא שההיעדרות של מסי תהיה כמה שפחות ברורה".

עוד באותו נושא

לפני שנפצע והוחלף: בישול ושער למסי נגד סביליה

לכתבה המלאה

העיתונאי גיאם בלאגה סבור: ההערכות של ברצלונה אופטימיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully