וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר לא יחזור, עתידו של ואלוורדה בטוח: נשיא ברצלונה מדבר

ברתומאו התראיין באריכות, סיפר על התוכניות העתידיות של המועדון, דחה את האפשרות שכוכב פריס סן ז'רמן יוחתם, הכחיש ספקות בנוגע למאמן, וסתם את הגולל גם על האפשרות לחיזוק בינואר

ג'וזפ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה. GettyImages
הצהרות מפתיעות. ברתומאו/GettyImages

ברצלונה עומדת בפני אתגרים לא פשוטים בטווח הקצר והארוך, והיום (שני) סיפק נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו כמה הבהרות בנוגע לעתיד בראיון לרדיו קטלוניה. בין היתר, טען ברתומאו שלמרות השמועות אין אין שום כוונה להחזיר את ניימאר, וכן הבטיח שמעמדו של ארנסטו ואלוורדה יצוק מבטון.

עוד בשורה שיצאה מהראיון: ברצלונה אישרה תקציב בגובה 960 מיליון יורו שיאפשר לה להמשיך להיות תחרותית באותה מידה כמו בעבר, למרות השמועות על חוסר יציבות כלכלי.

עוד בנושא

"ריאל מדריד נגד ברצלונה? כבר מזמן לא צופה בזה, זה חרא משחק"
התקשורת בספרד טוענת: ואלוורדה מעביר את ארתורו וידאל סדרת חינוך
ריאל מדריד סימנה את זלאטן. מרסלו הודיע: רוצה לעבור ליובנטוס בינואר

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
לא רצוי בקאמפ נואו? ניימאר/רויטרס

על ניימאר: "לא דיברתי עם אף אחד מהנציגים של ניימאר. יש הרבה שמועות, אבל לא היתה אפילו שחת טלפון אחת", אמר בנוגע לכוכב פריס סן ז'רמן, שעל פי דיווחים התמלא בחרטה ונחוש לחזור לקבוצתו הקודמת. "מבחינתנו הוא עזב, הוא שילם פיצוי כדי להשתחרר מהחוזה אצלנו, וזה דבר שאנחנו לא אוהבים שעושים. עקרונית ההחלטה אם לצרף שחקן כזה או אחר שמורה אך ורק לצוות המקצועי, אבל מבחינתנו ניימאר עזב ואין שום כוונה להחזיר אותו".

על ארנסטו ואלוורדה ועתידו במועדון: "דיברתי איתו לפני כמה שבועות והבהרתי לו - יש לך חוזה במועדון עד סוף העונה הבאה, ואין שום ספקות לגביך. ארנסטו עושה את העבודה בצורה מצוינת, והעונה הראשונה שלו בתפקיד הייתה טובה למרות מה שקורה מול רומא".

על רוברטו מרטינס, שהוזכר כמועמד להתמנות למאמן הקבוצה בעתיד: "אני מכיר אותו אישית, אבל אנחנו לא חושבים על האפשרות הזאת כרגע".

על ליאו מסי: "מטבע הדברים אנחנו מודאגים, כי מדובר בשחקן הטוב בעולם והוא יחמיץ כמה משחקים חשובים. מצד שני אני רוצה להעביר מסר חיובי - זאת לא הפעם הראשונה שהקבוצה צריכה להסתדר בלעדיו, והיא תמיד יצאה מחוזקת מזה. ברצלונה תמיד מועדון מוביל וחזק, עם מסי או בלעדיו".

על האפשרות שיבוצעו שינויים בסגל בינואר: "אין כוונה לבצע שינויים, אלא אם הצוות המקצועי ירגיש שמשהו חסר. גם במקרה כזה, לרוב יש לנו פתרונות מברצלונה ב'".

על החוסן הכלכלי של המועדון: "יש לנו חוב בגובה 160 מיליון יורו אבל אנחנו רגועים, המועדון גדל בכל יום".

עוד באותו נושא

התקשורת בספרד טוענת: ארנסטו ואלוורדה מעביר את ארתורו וידאל סדרת חינוך

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
אין לו מה לדאוג. ברתומאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully