וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד נגד ברצלונה? כבר מזמן לא צופה בזה, זה חרא משחק"

"20 שחקנים שכל הזמן מקיפים את השופט, שוכבים על הדשא ומחזיקים את הפנים. אל קלאסיקו? ממש לא". רוברט הות' קוטל, ומסביר מי השחקן הטוב בעולם

one

המפגש בין ריאל מדריד לברצלונה הוא אחד ממשחקי הכדורגל הפופולריים בעולם, אבל רוברט הות לא מתכוון לצפות בו, ויודע טוב מאוד למה. הבלם בן ה-34, שזכה עם לסטר באליפות, לא מתרשם מהעובדה שלשתי הגדולות של הליגה הספרדית יש כמה מהכוכבים הגדולים בעולם או מהמסורת הארוכה וההיסטוריה הטעונה שיש בין שניים מהמועדונים המפורסמים בתבל. מבחינתו, הם יותר מדי בכיינים, כמו רוב הכדורגלנים של ימינו.

"אני אפילו כבר לא טורח לצפות יותר במשחק בארסה נגד ריאל, זה חרא", אמר הות', "20 שחקנים שכל הזמן מקיפים את השופט, חלק שוכבים ומחזיקים את הפנים. אל קלאסיקו? ממש לא".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מתקל את ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
כל הזמן על הדשא. קלאסיקו/GettyImages

מבחינתו, התופעה של שחקנים שנשכבים ומזייפים פציעות היא אחד הדברים הכי פסולים בכדורגל. "מה שאני לא מבין זה איך אחרי זה הם יכולים להסתכל לאנשים בעיניים", אומר הות', "אני חושב שזה משהו מאוד מביך. לצלול, את זה אני איכשהו יכול להבין. אין הבדל בין זה לבין לתפוס מישהו, זה פשוט דרך למתוח את החוקים. אבל להתחזות שאתה פצוע? זה פשוט מנוגד לכל רוח הספורט. החולשה הזאת מטריפה אותי. אני לא מכיר שום ענף ספורט אחר שבו קורים דברים כאלה".

לדבריו, "אנחנו משקיעים 15 או 16 שנה בקריירה עם תזונה נכונה, עבודה בחדר כושר, הופכים כדורגלנים להכי חזקים שאנחנו יכולים, אז אחרי זה אתה אומר לי שנגיעה קטנה מספיקה כדי להפיל מישהו להתגלגל על הדשא?". הות' בן ה-34 הוא כרגע שחקן חופשי אחרי ששוחרר לסטר, עמה זכה באליפות. הוא הגרמני עם הכי הרבה הופעות אי פעם בפרמיירליג.

זה לא מפתיע, אם כך, שלטענתו, השחקן שהוא הכי מעריך זה אנגולו קאנטה, קשרה הצרפתי של צ'לסי. "הוא השחקן הכי טוב ששיחקתי לצדו", אומר הות', "כמבן שמבחינת מיומנויות הזאר טוב יותר, מצליח להשכיב שחקנים. מסי, רונאלדו... אני מבין את זה, באמת. אבל מבחינת השפעה על המשחק, זה קאנטה. אלה דברים שמעצבנים אותי. אומרים ש'הוא רק מצליח לזכות בכדור בחזרה'. אבל תסתכלו עליו. הוא קורא שלושה מהלכים מראש. הוא ירוץ 15 מטר, ופתאום יאיץ וייקח ממישהו את הכדור מהרגליים, ויהיה בעמדה של 30 מטר פנויים לפניו. המוח שלו עובד אחרת משל שאר הכדורגלנים".

הות' טוען שקאנטה ביישן עם אופי ייחודי. "השיחה הכי ארוכה שלנו הייתה כשהוא אמר לי 'בוקר טוב'. כשפגשתי אותו לראשונה חשבתי שהוא לא מנומס. הייתי אומר לו משהו, והוא פשוט מלמל 'מממ'. אבל אתה לומד ומבין שהוא לא חצוף, אלא צנוע, שקט, מובך מעד כמה שהוא טוב. אפשר לראות שכשהוא מבקיע שער - הוא מובך. זה לא מקרי שהוא זכה איתנו באליפות, ואז עם צ'לסי, ואז עם צרפת בגביע העולמי. הוא ישפר כל קבוצה, הוא עד כדי כך טוב וחכם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן לסטר רוברט הות. GettyImages
נגד בכיינים. הות'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully