וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שער של רומאניולי בדקה ה-91 סידר למילאן 1:2 על גנואה

אלסיו רומאניולי כבש שער עצמי (56), אבל כיפר על כך עם שער ניצחון בדקה ה-91 וסידר לרוסונרי ניצחון ליגה שני ברציפות. סוסו שוב כבש (4)

שחקני מילאן חוגגים. AP
ניצחון ליגה שני ברציפות. שחקני מילאן חוגגים/AP

מילאן וגנואה נפגשו הערב (רביעי) במשחק דחוי מהמחזור הראשון, אז נאלצו השתיים לדחות את המשחק ביניהן בשל התמוטטות הגשר בגנואה וההרוגים הרבים. למעשה יצא שהרוסונרי פגשו בפעם השנייה ברציפות קבוצה מהעיר גנואה והפעם זה הלך דומה מאוד לאיך שהלך מול סמפדוריה (2:3) והרוסונרי ניצחו 1:2 דרמטי כשגיבור המשחק הוא ללא ספק אלסיו רומאניולי שכבש את שער הניצחון בדקה ה-91 אחרי ששער עצמי שלו קבע 1:1 לפני כן.

סוסו העלה את מילאן ליתרון עם שער ענק בדקה הרביעית. הספרדי קיבל מסירה קצרה מהקאן צ'לחנוילו ובעט בעיטה אדירה עם רגל שמאל לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1 אדום-שחור. האורחת הצליחה להשיג את השוויון המפתיע בדקה ה-56 ועם לא מעט מזל. כריסטיאן קואמה ניסה ליישר כדור רוחב מצד ימין, זה פגע באלסיו רומאניולי, שינה כיוון ועלה מעל ג'אנלואיג'י דונאדומה פנימה, 1:1. בדקה ה-91, כאמור, הגיע שער הניצחון. אנדריי ראדו, השוער הרומני בן ה-21 של גנואה, יצא רע והדף במקום לתפוס, זה חזר עד רומאניולי, שבעט מ-35 מטר מעל השוער פנימה את ה-1:2.

עוד בנושא:

ריאל מדריד טיילה בבכורה של סנטיאגו סולארי
דורטמונד עלתה לשמינית גמר הגביע הגרמני בזכות שער בדקה ה-120
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully