וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה 0:4 את מלייה בבכורה של סולארי, ברצלונה כבשה בדקה ה-90 וניצחה

הבלאנקוס טיילו מול הקבוצה מהליגה השלישית. בנזמה (28), אסנסיו (45), אודריוסולה (79) וגונסאלס (92) כבשו. הקטאלונים ניצלו ממבוכה עם שער של לנגלה בדקה ה-90 מול קולטורל לאונסה בדרך ל-0:1

סנטיאגו סולארי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא כוחות, אבל ניצחון זה ניצחון. סנטיאגו סולארי/רויטרס

סיבוב 32 האחרונות בגביע המלך הספרדי נמשך היום (רביעי) כשבמוקד נמצאות הגדולות - ריאל מדריד וברצלונה, שמגיעות אחרי ה-1:5 הגדול של הבלאוגרנה באל קלאסיקו ביום ראשון האחרון. הבלאנקוס, עם המאמן הזמני סנטיאגו סולארי על הקווים, לא התקשו מול מלייה מהליגה השלישית, עליה גברו 0:4 בקלילות. ברצלונה תתארח בהמשך (22:30) אצל קולטרול לאונסה - גם היא מהליגה השלישית.

מלייה - ריאל מדריד 4:0

אחרי פיטוריו של ג'ולן לופטגי, המאמן הזמני סנטיאגו סולארי התארח עם אלופת אירופה אצל הקבוצה מהליגה השלישית, אשר משחקת בחופה הצפוני של יבשת אפריקה. אחרי ה-5:1 הכואב לברצלונה באל קלאסיקו, רוב שחקני ההרכב הראשון קיבלו מנוחה אך סרחיו ראמוס וקרים בנזמה פתחו בכל זאת בהרכב הבלאנקוס, שלא התקשו יותר מדי במשחק שהיה לא כוחות.

בדקה ה-28 המגן הימני אלברו אודריוסולה שלח כדור לרחבה ובנזמה הרשית מקרוב כדי לקבוע 0:1. כדור טוב של וינסיוס ג'וניור הברזילאי חתך את ההגנה והגיע למרקו אסנסיו, שירה את השני פנימה על סף הירידה להפסקה. במחצית ראמוס ובנזמה הוחלפו, אבל זה לא מנע מהאורחים לכבוש עוד: בדקה ה-79 אודריוסולה כבש מקרוב את השלישי, והמחליף כריסטו גונסאלס מקבוצת המילואים קינח בתוספת הזמן כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

קולטורל לאונסה - ברצלונה 1:0

הנחיתה לקרקע אחרי ההופעה המדהימה בקלאסיקו בראשון האחרון היא לא פשוטה, בטח שמדובר במשחק מול קבוצה מהליגה השלישית. ברצלונה הייתה צריכה להתמודד עם ירידת המתח הזו הערב, ובמשחק הראשון מבין שניים מול קולטורל לאונסה, היא כמעט והסתבכה. ארנסטו ואלוורדה עלה בהרכב משני, כשגם מלקום הממורמר פתח ב-11, ולצד איומים על השער של החבורה מקסטיליה גם יספר סיליסן נאלץ למתוח איברים כמה פעמים. המשחק היה נראה בדרך ל-0:0 משמים, עד שבדקה ה-90 קלמנט לנגלה הגיע ראשון להגבהה של עוסמאן דמבלה מכדור נייח, כדי לנגוח את הכדור לפינה הקרובה של פאלאצי ולהעניק לואלוורדה מקדמה נוחה לקראת הגומלין.


משחקים נוספים:

אלאבס - ג'ירונה 2:2
לאלאבס: רובן סאברינו (63), מרטין אגירגביריה (88), לג'ירונה: פדרו אלקלה (18), אריק מונטרס ארקה (96)

קורדובה - חטאפה 2:1
לקורדובה: ברונו גונסלס (26, עצמי), לחטאפה: חאיימה מאטה (45, פנדל ו-90)

מאיורקה - ריאל ויאדוליד 2:1
למאיורקה: אלבה בואנקסה (67), לריאל ויאדוליד: דניאלה ורדה (8 ו-35)

שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
חוגגים שער דרמטי. שחקני ברצלונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully