וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: בורוסיה דורטמונד ניצחה 2:3 את אוניון ברלין אחרי הארכה

פנדל של רויס בדקה ה-120 סידר לצהובים-שחורים כרטיס לשמינית הגמר. לברקוזן הביסה 0:5 את גלדבאך בחוץ, גם ר.ב. לייפציג עלתה

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
רויס חוגג את שער הניצחון/רויטרס

הסיבוב השני בגביע הגרמני יינעל הערב (רביעי) עם שמונה משחקים. בנגלה המוקדמת נערכו ארבעה משחקים כשבמוקד עמד מפגש הבלתי מנוצחות בין בורוסיה דורטמונד לאוניון ברלין, בו הצליחה מוליכת הבונדסליגה לנצח 2:3 בתום הארכה ו-2:2 ב-90 דקות. ורדר ברמן חגגה עם 1:5 מול וייחה. שאלקה נזקקה לדו קרב פנדלים כדי לעבור את פ.צ. קלן, גם נירנברג עברה רק אחרי פנדלים את הנזה רוסטוק. באייר לברקוזן היממה את בורוסיה מנשנגלדבאך עם 0:5 בבורוסיה פארק, צמד של טימו ורנר סידר לר.ב. לייפציג 0:2 ביתי מול הופנהיים ויוליאן נאגלסמן.

מקסי פיליפ שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
פיליפ ודורטמונד אוהבים הארכות/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - אוניון ברלין 2:3 (אחרי הארכה)

יחי ההבדל הענק, אבל שתי הקבוצות הגיעו אל המשחק כשהן עם מאזן נקי מהפסדים למרות שאצל האורחת מדובר בעיקר באינספור תוצאות תיקו. כך או אחרת, בורוסיה דורטמונד היא זו שהמשיכה לשמינית הגמר אחרי 2:2 ב-90 דקות ופנדל מוצלח של מרקו רויס בדקה ה-120 שגמר את הסיפור.

כריסטיאן פוליסיץ' העלה את דורטמונד ליתרון בדקה ה-40 לאחר שנגיחה שלו נעצרה אצל השוער והאמריקאי היה זריז מספיק כדי לדחוק את הכדור החוזר פנימה, 0:1. סבסטיאן פולטר נכנס כמחליף בדקה ה-61 וכעבור שתי דקות הצליח לאזן. דורטמונד עלתה שוב ליתרון בדקה ה-73 כשמקסי פיליפ בעט יפה פנימה אחרי מסירת עומק של פוליסיץ'. אבל האורחת לא ויתרה ופולטר השלים צמד עם נגיחה יפה בדקה ה-88. בדקה ה-120 מרווין פרידריך ספק ביצע עבירה ברחבה, ספג צהוב שני ואדום ודורטמונד קיבלה פנדל. רויס לקח אחריות, בעט פנימה ושלח את דורטמונד לשמינית הגמר. גם בסיבוב הראשון דורטמונד נזקקה לשער בדקה ה-120 על מנת לעבור את גרויטר פירת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יוליאן בראנדט שחקן באייר לברקוזן עם קווין פולאנד. רויטרס
פולנד ובראנדט הובילו את לברקוזן לניצחון ענק/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 5:0

הסייחים כבר שנים נחשבים לקבוצת הבית מהטובות בגרמניה ואפילו באירופה. בליגה העונה, לצורך העניין, הם עומדים על מאזן של ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים בבורוסיה פארק. כל זה לא עמד לזכותם במשחק הגביע מול באייר לברקוזן בגביע. אותה לברקוזן שכבשה שישייה בחוץ מול ורדר ברמן ביום ראשון, הלמה בגלדבאך עם חמישייה ועלתה בסטייל לשמינית הגמר. יוליאן בראנט כבש את הראשון בדקה החמישית ובישל לטין ידבאי את השני בדקה ה-45. קארים בלארבי כבש צמד (67 ו-74) והגיע לשישה כיבושים בארבעת המשחקים האחרונים שלו וקווין פולנד השלים את החגיגה בדקה ה-80. ניצחון חוץ מדהים ללברקוזן. זה הפסד הבית הכי גדול של גלדבאך באיזושהי מסגרת מאז 30 באוקטובר 1998 (בדיוק 20 שנה ויום), אז זה היה 8:2 נגד לא אחרת מאשר באייר לברקוזן.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
חילוף מנצח. ורנר/רויטרס

ר.ב. לייפציג - הופנהיים 0:2

יוליאן נאגלסמן פגש את קבוצתו הבאה, החל מהקיץ הקרוב, ואת מי שיהיה המנהל המקצועי תחתיו יעבוד - רלף ראנגניק - אבל לא קיבל שום הנחה וראה את קבוצתו מודחת מהגביע בסיבוב השני. טימו ורנר נכנס בפתיחת המחצית השנייה במקום ז'אן קווין אוגוסטן וכבש צמד בתוך שמונה דקות (48 ו-56) ששלח את לייפציג לשמינית הגמר ואת הופנהיים להתרכז במאבקי הליגה וליגת האלופות.

מארק אות שחקן שאלקה עם אלכסנדר נובל. רויטרס
אות חוגג עם נובל/רויטרס

פ.צ. קלן - שאלקה 1:1 (6:5 בדו קרב פנדלים)

הדבר האחרון שהיה חסר לרויאל בלוז בעונה בינונית כל כך זו הדחה מוקדמת מהגביע ועוד מול יריבה מליגת המשנה בקרב אזורי. למזלה של שאלקה היא הצליחה לאזן ל-1:1 בדקה ה-89 מפנדל של נביל בנטלב ובדו קרב הפנדלים ניצחה 5:6 כשדומיניק דרקסלר מחמיץ עבור המארחת ומארק אות שולח את שאלקה לשמינית הגמר.

משחקים נוספים:

וייחה - ורדר ברמן 5:1
לברמן: קלאודיו פיסארו (8), פלוריאן קיינץ (37), דייבי קלאסן (44), מרטין הארניק (76 ו-80)

הנזה רוסטוק - נירנברג 2:2 (4:2 בדו קרב פנדלים)
לנירנברג: אדם זרלאק (90), פדריקו פלאסיוס מרטינס (103)

הולשטיין קיל - פרייבורג 1:2
לקיל: ג'אני לוקה סרה (26), דויד קינסומבי (79), לפרייבורג: נילס פטרסן (2)

ארמיניה בילפלד - דואיסבורג 3:0
לדואיסבורג: ג'ון פרהוק (12), פביאן שנלהארדט (39), קאולרי אוליביירה סוזה (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully