וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר גברה 0:1 על קרדיף, טוטנהאם ניצחה 2:3 את וולבס

התרנגולים הובילו כבר 0:3 אבל חואן פוית בבכורה שלו גרם לשני פנדלים וכמעט לאובדן שתי נקודות. השועלים ניצחו בוויילס

המחזור ה-11 בליגה האנגלית יצא לדרך היום (שבת) עם 1:2 דרמטי של מנצ'סטר יונייטד בחוץ מול בורנמות'. לסטר סיטי ניצחה 0:1 בקרדיף אחרי טרגדיית מותו של הבעלים, בירם כיאל וברייטון נכנעו 3:1 לאברטון, וניוקאסל השיגה ניצחון ראשון העונה עם 0:1 ביתי על ווטפורד ועלתה אל מעל לקו האדום. טוטנהאם כמעט איבדה יתרון 0:3 ושתי נקודות יקרות, אבל הצליחה לנצח 2:3 את וולבס בחוץ.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם
גביע הליגה: צ'לסי גברה על דרבי קאונטי ולמפארד 2:3
הטיסה בוטלה, שחקני לסטר סיטי ייסעו למשחק בקרדיף באוטובוס

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא פתח, אבל סיים. מרכוס רשפורד חוגג/רויטרס

בורנמות' - מנצ'סטר יונייטד 2:1

בפעם השנייה בקריירה הקצרה שלו, מרכוס רשפורד כבש שער ניצחון בתוספת הזמן עבור מנצ'סטר יונייטד וכבר השתווה לשיאני המועדון בתחום הזה בפרמיירליג - פול סקולס ורובין ואן פרסי. החלוץ הצעיר נכנס בדקה ה-56 ובדקה ה-92 ניצל טעויות בהגנת בורנמות' והכריע את המשחק כדי להעניק לז'וזה מוריניו ניצחון מוראלי חשוב לפני המשחק מול יובנטוס בליגת האלופות והדרבי מול מנצ'סטר סיטי. המארחת הייתה ראויה ליותר מול יונייטד נטולת רומלו לוקאקו ולא ממש מאיימת, אבל חוסר הניסיון עלה לה בהפסד ביתי ראשון העונה.

בורנמות' פתחה בהתלהבות גדולה, דויד דה חאה מנע שער מריאן פרייזר בדקה הרביעית, אבל בדקה ה-11 לא יכול היה לעשות דבר כאשר קאלום ווילסון נותר לבדו ברחבה וכבש את השישי שלו העונה בליגה. השליטה של המארחת לא הניבה שער נוסף, ובדקה ה-35 הגיע העונש. אלכסיס סאנצ'ס העביר כדור רוחב מצד ימין ואנתוני מרסיאל הלוהט הרשית בנגיעה וחגג שער חמישי בארבעת המחזורים האחרונים. בורנמות' חזרה להיות דומיננטית בפתיחת המחצית השנייה, אבל עקב של דייויד ברוקס נעצר ממש על הקו על ידי דה חאה בדקה ה-50. בצד השני, אסמיר בגוביץ' מנע מלוק שואו (54) להשלים מהפך ובדקה ה-64 נרשמה החמצה משולשת של יונייטד: אשלי יאנג סובב כדור חופשי לקורה, מרכוס רשפורד בעט את הריבאונד לגופו של נתן אקה והניסיון השלישי הורחק מהקו. בדקה ה-92 הגיע השער המכריע של האורחים. פול פוגבה הרים כדור טוב, אקה פספס הפעם ורשפורד המחליף השתלט, ניצל פספוס של אדם סמית' בניסיון ההרחקה ובעט פנימה. חגיגות גדולות של מנצ'סטר יונייטד, שהשתוותה לבורנמות' עם 20 נקודות במקומות 6-7.

קאלום ווילסון שחקן בורנמות'. רויטרס
שער ליגה שישי. קאלום ווילסון חוגג/רויטרס

קרדיף סיטי - לסטר סיטי 1:0

אחרי הטרגדייה הגדולה, לסטר סיטי, שאיבדה ביום שבת האחרון את הבעלים ויצ'אי סריואדהאנהפראבה שהתרסק עם מסוקו במגרש החנייה הצמוד לאצטדיון קינג פאוור, שמה את הצער בצד וחזרה לחייה כקבוצת כדורגל בפרמיירליג. השחקנים, שנשאלו האם הם מוכנים נפשית לשחק, קיבלו אפשרות לדחות את המשחק, אך בחרו בכל זאת להתייצב אליו ואף בחרו לנסוע אליו באוטובוס ולא בטיסה, כנראה משום שחלק מהם עדיין בטראומה ממה שקרה לבעלי הקבוצה.

השועלים שלטו בעניינים, ובדקה ה-27 איבדו את הארי מגווייר, שנפצע והוחלף על ידי ג'וני אוונס. הרגע המרגש הגיע בדקה ה-55: כדור רוחב של בן צ'ילוול הגיע לחברו הטוב דמארי גריי, שירה לרשת, והוריד חולצה עליה היה כתוב "עבור ויצ'אי". הוא קיבל על כך כרטיס צהוב, אבל לבטח שזה לא עניין אותו ואת חבריו לקבוצה, שרצו לחגוג עם הקהל שלהם בהתפרצות רגשות יוצאת דופן. זה הסתיים עם 0:1 קטן ושלוש נקודות ראשונות אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון. לסטר עלתה למקום העשירי בטבלה כשבמאזנה 16 נקודות. קרדיף ירדה אל מתחת לקו האדום.

שחקן לסטר סיטי דמארי גריי חוגג שער שהוקדש לבעלים ויצ'אי. רויטרס
שמחה טהורה. דמארי גריי חוגג ומקדיש לבעלים/רויטרס

וולבס - טוטנהאם 3:2

התרנגולים חזרו לנצח אחרי ההפסד מול מנצ'סטר סיטי בבית ועשו את זה הכי קשה שאפשר אחרי שכבר הובילו 0:3. הבלם בן ה-20 חואן פוית רשם הופעת בכורה מסויטת בטוטנהאם כשגרם לשני פנדלים שהחזירו את המארחת לחיים, אבל גם זה לא הספיק לה. הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו עלתה למקום הרביעי על חשבון ארסנל עם 24 נקודות, וולבס נותרה במקום ה-11 עם 15.

אריק לאמלה כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-27 דווקא ברגל ימין אחרי דאבל פס יפה עם יונג מין סון וזה 0:1 לטוטנהאם. לוקאס מורה כבש את השני עם נגיחה חכמה בדקה ה-30 אחרי הגבהה של קיירן טריפייר מימין וזה 0:2. בדקה ה-61 היה נדמה שהמשחק גמור. לאמלה מסר רוחב להארי קיין, שבעט ונבלם אצל פטריסיו, זה חזר אל חלוץ נבחרת אנגליה שבעט פנימה את ה-0:3. וולבס לא הרימה ידיים וחזרה לחיים בדקה ה-69 עם פנדל של רובן נבס, 1:3, אחרי שחואן פוית ביצע עבירה ברחבה. פוית גרם לפנדל נוסף בדקה ה-78 וראול חימנס קבע 2:3.

חואן פוית שחקן טוטנהאם. רויטרס
בכורה אומללה במיוחד עבור פוית, אבל הוא יכול להתנחם בכך שטוטנהאם ניצחה/רויטרס
הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
הארי קיין חוגג את השער שלו/רויטרס

תוצאות נוספות

אברטון - ברייטון 1:3
לאברטון: ריצ'ארליסון (26, 77), שיימוס קולמן (50). לברייטון: לואיס דאנק (33).
* בירם כיאל פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-78

ניוקאסל - ווטפורד 0:1
לניוקאסל: איוסה (65)

ווסטהאם - ברנלי 2:4
לווסטהאם: מרקו ארנאוטוביץ' (10), פליפה אנדרסון (68, 84), צ'יצ'אריטו (92). לברנלי: יוהאן גודמודסון (45), כריס ווד (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully