וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: צ'לסי גברה על דרבי קאונטי ולמפארד 2:3

הבלוז בהרכב משני נהנו משני שערים עצמיים, פברגאס הכריע (41). ארסנל ניצחה את בלקפול 1:2, ליכשטיינר (33) וסמית' (50) כבשו. טוטנהאם העפילה אף היא לשלב הבא עם 1:3 מול ווסטהאם

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. GettyImages
שער מכריע. ססק פברגאס/GettyImages

משחקי שמינית גמר גביע הליגה המשיכו הערב (רביעי) בממלכה, כשבמוקד פרנק למפארד נכנע לאקסית צ'לסי והפסיד 3:2. ארסנל גברה על בלקפול 1:2, טוטנהאם ניצחה בחוץ את ווסטהאם 1:3 ומידלסבורו מהצ'מפיונשיפ הדיחה את קריסטל פאלאס עם ניצחון 0:1.

עוד בנושא
דלה עלי האריך חוזה בטוטנהאם עד 2024
כתב BBC: העוזרת האישית שנהרגה לצד בעלי לסטר הייתה המאהבת שלו
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פרנק למפארד מאמן דרבי קאונטי. GettyImages
לא יכל לאקסית. פרנק למפארד/GettyImages

צ'לסי - דרבי קאונטי 2:3

הקרב בין פרנק למפארד לבלוז הבטיח וקיים. קבוצת הצ'מפיונשיפ, שהדיחה בסיבוב הקודם את מנצ'סטר יונייטד מצאה את עצמה בפיגור כבר בדקה החמישית אחרי שער עצמי אומלל במיוחד של פיקאיו טומורי. דרבי לא נבהלה וחזרה מיד למשחק עם שער בדקה התשיעית של ג'ק מריוט. אלא ששוב ההגנה של למפארד נכשלה בהרחקת כדור רוחב ובעטה אותו לשער הלא נכון, הפעם מרגלי ריצ'רד קוף. מרטין וורן איזן מקרוב בדקה ה-27, אך הבלוז הפכו עוד לפני המחצית משער של ססק פברגאס שלמעשה גם קבע את תוצאת המשחק.

עוד באותו נושא

פרמיירליג: מנצ'סטר סיטי גברה על טוטנהאם 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
שחקני ארסנל חוגגים העפלה לשלב הבא/רויטרס

ארסנל - בלקפול 1:2

התותחנים בהרכב משני שבו למסלול הניצחונות, אך זה לא היה פשוט כצפוי. שטפן ליכשטיינר כבש את הראשון בדקה ה-33 אחרי כדור עומק של מתאו גונדוזי. סמית' רואו הצעיר הכפיל בדקה ה-50 בסיומה של התקפה מתפרצת כמו בספר. גונדוזי ראה צהוב שני ואדום בדקה ה-57, מה שסייע לבלקפול לחזור למשחק עם שער של פודי אוקונור (66). אותו אוקונור גם קיבל כרטיס אדום בדקה ה-84 וביטל את הסיכויים של הכתומים לשוב למשחק.

יונג מין סון שחקן טוטנהאם. רויטרס
הופעה טובה של הדרום קוריאני. יונג מין סון/רויטרס

ווסטהאם - טוטנהאם 3:1

אחרי שנח במשחק מול מנצ'סטר סיטי בתחילת השבוע, יונג מין סון הגיע רעב למשחק הגביע מול הפטישים. בדקה ה-17 הוא עלה לראשונה על לוח התוצאות עם פצצה ברגל שמאל לפינה הקרובה של אדריאן. בדקה ה-54 הדרום קוריאני הכפיל אחרי שנותר לבדו מול השוער. פרננדו יורנטה הוסיף את השלישי בדקה ה-75. לוקאס פרז רק צימק (71)

משחקים נוספים:

מידלסבורו - קריסטל פאלאס 0:1
לבורו: לואיס וינג (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully