וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב BBC: "העוזרת האישית שנהרגה לצד בעלי לסטר סיטי הייתה המאהבת שלו"

העיתונאי טען שמלכת היופי לשעבר למעשה הייתה פילגש, הוקלט בטעות ועורר סערה. מחרז הקדיש את השער לויצ'אי, סרטון תיעד את ההתרסקות

עריכת וידאו: מתן חדד

באנגליה עסקו אתמול (ראשון) בתקרית מביכה סביב מותו של ויצ'אי סריואדהאנהפראבה, הבעלים של לסטר סיטי, אחרי שכתב BBC דן רואן תועד כשהוא טוען שהאישה שנהרגה לצד בעלי לסטר בהתרסקות היא למעשה המאהבת שלו.

רואן עמד מחוץ לאצטדיון בלסטר, כששיחה פרטית שלו הוקלטה על ידי מצלמה סמוכה. הוא התייחס למותה של נוסורה סוקנמאי, העוזרת האישית של סריואדהאנהפראבה, ואמר עליה "... בניגוד לפילגש שמתה בהתרסקות, שידועה בכינויה חברת צוות, כלומר מאהבת... איש משפחה...", ולאחר מכן הוסיף: "אבל זה מה שאתה אם אתה מיליארדר או בן אצולה, זה מה שמצופה ממך, ולא צריך לשפוט את זה".

עוד בנושא
פרמיירליג: מנצ'סטר סיטי גברה 0:1 על טוטנהאם בחוץ
לסטר סיטי הודיעה רשמית: הבעלים נהרג בהתרסקות המסוק
שחקני לסטר הגיעו לחלוק כבוד לבעלים באצטדיון קינג פאוור
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

נוסורה סוקנמאי, העוזרת האישית של ויצ'אי סריואדהאנהפראבה, הבעלים של לסטר סיטי. פייסבוק, אתר רשמי
העוזרת האישית הייתה על המסוק. סוקנמאי/אתר רשמי, פייסבוק

המסוק שאיבד שליטה: צפו ברגע ההתרסקות

שחקני לסטר מנחמים את הבן של ויצ'אי בטקס באצטדיון

סקונמאי, לשעבר מלכת היופי של תאילנד, ששימשה כעוזרת אישית של הבעלים, מתה בהתרסקות יחד עם הטייס אריק סוופר, חברתו איזבלה רוזה לצ'וביץ', ועוד עובד מועדון, קבפורן פונפארה. הדבר עורר זעם עצום ברשת וגרר תגובות סוערות על "חוסר הרגישות" של הכתב "חסר הכבוד", ובהמשך הוא נאלץ להתנצל, על אף שהדבר נאמר בשיחה פרטית. "רק רוצה לבקש סליחה על דברים שאמרתי בשיחה פרטית, לא בשידור, עם קולגה. לא הייתה שום כוונה לפגוע".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ניצחון חשוב וקשה. פפ גווארדיולה/רויטרס

עוד באנגליה: מנצ'סטר סיטי עברה אמש (שני) משוכה קשה במיוחד בדרך חזרה למקום הראשון בטבלת הפרמיירליג, כשגברה על טוטנהאם 0:1 בוומבלי. האצטדיון הלונדוני, במחזה קצת מוזר, נותר עם סממנים למשחק הפוטבול שנערך בו לילה קודם לכן, מה שנתן למשחק ניחוח ביזארי.

הסיטיזנס היו טובים מהספרס כמעט בכל פרמטר, ואם לא מספר החמצות מסמרות שיער לצד יכולת טובה של הוגו לוריס בשער, כנראה שלוח התוצאות היה מראה מספרים גבוהים יותר.

המשחק, שנערך בצל האירועים הטראגיים בלסטר, נכנס גם הוא לעלילה. ריאד מחרז כובש השער היחיד, שהגיע למנצ'סטר בקיץ אחרי כמעט חמש שנים בלסטר, הקדיש את השער שכבש לבעלים המנוח של הקבוצה הקודמת שלו, ויצ'אי סריואדהאנהפראבה. "בכנות, זה היה קשה מאוד עבורי. הבעלים היה מיוחד מאוד, העברנו יחד ארבע וחצי שנים, יש לי הרבה זכרונות ממנו. הוא היה אדם טוב. אני מאוד עצוב כרגע. הקדשתי לו את השער. הוא עשה הרבה למעני ולמען לסטר, קשה לי לדבר על זה", סיפר מאחרז.

גווארדיולה אמר בסיום: "זה ניצחון גדול בתנאים קשים מול אחת הקבוצות הפיזיות באירופה. אי אפשר לצפות לכבוש הרבה שערים בתנאים כאלה ונגד קבוצה כמו הספרס. אני מקווה שידעו לפתור בעיה כזאת בעתיד. ב-20 דקות הראשונות של המחצית השנייה היינו צריכים לגמור את המשחק, ואם לא נדע לעשות את זה במשחקים הבאים - במוקדם או במאוחר לא ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully