וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב פרסה? "אופציית אנטוניו קונטה עדיין פתוחה מבחינת ריאל מדריד"

אחרי שהמאמן האיטלקי נסוג מהמו"מ, בספרד טוענים שאלופת אירופה עדיין שוקלת למנות אותו. אחת המחלוקות: אורך החוזה

עריכת וידאו: מתן חדד

אופציית אנטוניו קונטה שוב עומדת על הפרק מבחינת ריאל מדריד. ב"אס" מדווחים הבוקר (רביעי) שחרף הפיצוץ במגעים בין הצדדים, האיטלקי בכל זאת עשוי לרשת את ג'ולן לופטגי על הקווים בסנטיאגו ברנבאו.

קונטה ניהל מגעים מתקדמים עם הבלאנקוס בימים האחרונים, אבל אתמול דווח על פיצוץ במו"מ. לפי התקשורת במדריד, דברים שאמר סרחיו ראמוס ("כבוד זה משהו שזוכים בו, לא כופים. בסופו של דבר, ניהול חדר ההלבשה הוא יותר חשוב מהידע הטכני של המאמן") הרתיעו את קונטה, שנסוג משולחן המו"מ. מחלוקת נוספת סובבת את משך החוזה. בעוד קונטה דורש הסכם לפחות לשנתיים וחצי, הנשיא פלורנטינו פרס לא מתלהב להתחייב למאמן שהוא לא משוכנע לגביו.

הבוקר כבר מספרים בבירת ספרד שקונטה עדיין מועמד ושברשימה של פרס אין שמות אחרים. בריאל מדריד גם לא פוסלים את האפשרות שסנטיאגו סולארי יאמן עד סיום העונה. שחקן העבר הארגנטינאי - מאמנה של קבוצת המילואים של המועדון - יעמוד הערב על הקווים במשחק הגביע נגד מלייה (20:30, ספורט4).

חשוב לציין שאם המגעים בין קונטה לריאל יעלו הילוך, האיטלקי עדיין יהיה צריך להגיע להסדר עם צ'לסי. קונטה מקבל פיצויים מהקבוצה הלונדונית וחתימה שלו במדריד תחייב אותו לוותר על חלק מהכסף שמגיע לו מרומן אברמוביץ'.

עוד בנושא:

אבא של לופטגי תוקף: "ריאל שדדה את הבן שלי"
בריאל מאשימים: גארת' בייל "עושה מה שהוא רוצה"
הקילר: כך לואיס סוארס פורר את ריאל מדריד

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
רוצה חוזה לשנתיים וחצי. קונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully