וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של לופטגי: "ריאל שדדה את הבן שלי, עם סגל כזה אי אפשר לעשות כלום"

המאמן כבר נפרד מהשחקנים, אביו תוקף: "הוא לא אשם בנפילה של ריאל". וגם: בייל "עושה מה שהוא רוצה", וראן ב"שבוע קטסטרופלי"

עריכת וידאו: מתן חדד

ברצלונה חגגה אתמול (ראשון) את ה-1:5 על ריאל מדריד בצורה מתוקה, עם אושר ייחודי שרק ניצחון בקלאסיקו יכול להעניק. הכותרות בעיתוני קטאלוניה, כצפוי, היו צוהלות וחגיגיות, כשב"ספורט" למשל, קראו ש"בארסה השמידה את ריאל מדריד", וב"מונדודפורטיבו" התלהבו מ"המאניטה והשיא האבסולוטי" של האלופה.

גם במדריד נאלצו להרכין ראש, וב"אס" נכתב ש"ברצלונה פיטרה את לופטגי", וב"מארקה" נכתב ש"חמישייה... ולרחוב", על התוצאה שגרמה לפיטורי המאמן. "ל'אקיפ" הצרפתי טען בכותרת הראשית ש"ברצלונה העניקה לריאל מדריד עוד שיעור", וב"אולה" הארגנטינאי הכותרת הראשית טענה שברצלונה "פירקה את ריאל לחמש חתיכות". ב"סאן" האנגלי נכתב ש"שלושער של סוארס הותיר את ריאל מדריד ללא שיניים".

עוד בנושא
הצגה בקלאסיקו: ברצלונה הביסה 1:5 את ריאל מדריד, שלושער ללואיס סוארס
ברצלונה חוגגת "מאניטה" בקלאסיקו, אלבה: "זה כמו לזכות בליגת האלופות"
ריאל מדריד: ג'ולן לופטגי יפוטר, "אנטוניו קונטה יוצג כבר ביום שני כמחליפו"
ומי במקום השני בספרד? אלאבס, אחרי ניצחון דרמטי בדקה ה-94

ליאונל מסי, לואיס סוארס, שחקני ברצלונה חוגגים אחרי הניצחון 1:5 על ריאל מדריד. חשבון האינסטגרם של ליאו מסי, אתר רשמי
לחייך לואיס. מסי וסוארס אחרי הקלאסיקו/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ליאו מסי

Give me 🖐

שער "אולה" אחרי הניצחון של ברצלונה 1:5 על ריאל מדריד. "אולה" צילום מסך, אתר רשמי
הכותרת הראשית ב"אולה"/אתר רשמי, "אולה" צילום מסך

באתר הרשמי של ברצלונה ניצלו את התוצאה כדי להקניט את ריאל, והעלו תמונה של הקפטן ג'רארד פיקה מניף יד עם חמש אצבעות לקהל, ובכיתוב לתמונה נכתב "give me five" עם אימוג'י של כף יד, כתזכורת לחמשת השערים.

ליאונל מסי הפצוע, שמאז שפונה מהמגרש עם שבר במרפק ראה את קבוצתו משלימה שלושה ניצחונות מרשימים וחשובים מול יריבות קשות (סביליה, אינטר וריאל), בירך את חבריו על הניצחון, והעלה תמונה שלו מרים כוסית יין על מנת לברך את חברו הקרוב לואיס סוארס.

אפרופו סוארס, החלוץ האורוגוואי חגג את השלושער כשחשף תמונה של המשפחה שלו על החולצה שמתחת למדי הקבוצה הרשמיים. בסיום המשחק, כשאחד העיתונאים אמר לו "ברכות על השלישייה", ענה לו סוארס "איזו שלישייה? זו שכבשתי, או הילד השלישי שנולד לי?".

מסי, האוהד הנאמן

הגבירו רמקולים

למרות שלופטגי הביע אמש ביטחון ביכולתו להוציא את ריאל מהבוץ, נראה שגורלו כבר נגזר ונראה שמתחת לפני השטח הוא כבר מביע תסכול על הקדנציה המאכזבת. "כריסטיאנו רונאלדו שחקן של 50 גולים בעונה, ולא הביאו לו אף מחליף. ומה לגבי ניימאר? כולם אמרו שהוא מגיע, וזה לא קרה. שדדו את הבן שלי", אמר אמש אביו של לופטגי, חוסה אנטוניו לופטגי. "ג'ולן שמח מהסגל שיש לנו ואומר שהוא יעשה הכל בשבילם, הוא לא מאשים את השחקנים, אבל כשאין סגל מספיק טוב אי אפשר לעשות כלום".

לופטגי האב אמר ש"לא כדאי לבחון את הקשיחות של ג'ולן. הוא יתמודד עם כל דבר. הוא מרגיש שהירידה ביכולת של ריאל מדריד לא בהכרח קשורה אליו. אין בסגל הזה סקוררים, לא ביצעו רכש אמיתי, זאת בעיה".

כך או כך, בריאל כבר מתכוננים ליום שאחרי לופטגי, או ליתר דיוק לעידן אנטוניו קונטה. ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שלמרות שקונטה פנוי, ריאל עלולה לשלם למעלה מ-10 מיליון יורו כפיצוי לצ'לסי אם תמנה אותו כעת - סכום גבוה במיוחד בהתחשב בכך שקונטה היה מלכתחילה בעדיפות משנית עבור ההנהלה של ריאל (על פי דיווחים פלורנטינו פרס רצה את רוברטו מרטינס, אך הפנים שלא ניתן לשחררו).

גם שאלת התאמתו של קונטה לחדר ההלבשה של ריאל מוטל בספק. אמש הזהיר סרחיו ראמוס ש"מאמן צריך להרוויח את הכבוד שלו, ולא לדרוש אותו", באמירה שהתפרשה בתקשורת הספרדית כמסר לקונטה. גם אגדת ריאל חורחה ולדאנו אמר אמש ש"אני לא בטוח עד כמה קונטה מתאים לסגנון של ריאל, ולמען האמת אני מופתע מאוד מהעובדה שהשם שלו עלה. מבחינה היסטורית ריאל תמיד רצה טוב יותר עם מאמנים שמאפשרים לשחקנים חופש. שחקנים בסדר גודל שיש לריאל לא זקוקים למאמן עם יד חזקה, אם כבר הם זקוקים למאמן עם גישה חופשית יותר".

ג'רארד פיקה גילה אמש אנושיות

הביקורת בריאל הופנתה גם לעבר גארת' בייל. חורחה ולדאנו אמר על הוולשי: "בייל עדיין נמדד במחיר שלו, והמחיר שלו ייצר פנטזיה שהוא כוכב עולמי. אבל חמש השנים האחרונות בריאל היו לא מספיק יציבות ביחס למה ששילמו עליו. בכל עונה הוא יכול לכבוש את שער השנה, ואז כולנו צריכים להצדיע לו על שער השנה".

ולדאנו כבר חושב על המאמן החדש. לדבריו, "קונטה מאמין בשיטה עם שחקנים לוחמים, בזמן שיש פה שחקנים שנותרו חופשיים ואיבדו ריכוז. בייל היה אחראי על אלבה, ותוך שבע דקות הוא איבד ריכוז. הוא נשאר לבד... בייל מאמין שיש לו את האישור לעשות כל מה שהוא רוצה, ולפעמים זה משהו שפועל נגד הקבוצה".

אגב, ואם זה לא מספיק, בריאל עוקבים בחשש אחרי מצבם של הפצועים מרסלו ורפאל וראן. מרסלו כבש אתמול משחק שלישי ברציפות, והוא אחד מנקודות האור הבודדות בריאל בהתקפה, אבל גם הוא וגם וראן הוחלפו בעקבות בעיות בשריר, והם עלולים להיעדר מספר שבועות. מרסלו, כידוע, נפצע כבר במשחק מול פלזן בליגת האלופות, היה בספק לקלאסיקו אך פתח בהרכב בכל זאת, וכעת ייתכן שייעדר חודש. וראן, לעומת זאת, ממשיך את פתיחת העונה המקרטעת שלו, כשהבלם לא מצליח לשחזר את היכולת המצוינת שלו מהקיץ, כשהוליך את צרפת לזכייה במונדיאל.

וראן שוב הרבה לטעות, ואף היה אחראי על הפנדל, כשעשה עבירה על סוארס, שחמק ממנו. "הגיהינום של וראן, השבוע הקטסטרופלי שלו נמשך", נכתב עליו ב"יורוספורט" הצרפתי, שם נטען כי "בשבת שעברה הוא היה אחראי על שני השערים שריאל ספגה מול לבאנטה, כמה ימים אחרי זה לופטגי העדיף את נאצ'ו מול פלזן, ושוב ושוב נותר מאחורי סוארס, עד שהוחלף במחצית. יחד עם ".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
"עושה מה שהוא רוצה". בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully