וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: ג'ולן לופטגי יפוטר, "אנטוניו קונטה יוצג כבר ביום שני כמחליפו"

בספרד טוענים שמאמן הבלאנקוס כבר נפרד מהשחקנים אחרי ההשפלה בקלאסיקו. ראמוס על קונטה: "כבוד זה משהו שזוכים בו, לא כופים". קאסמירו על ה-5:1: "אסון". ראמוס ענה: "זה לא ראוי"

ג'ולן לופטגי מאמן ריאל מדריד עם מרסלו. רויטרס
השחקנים היו בעדו, זה לא הספיק. לופטגי/רויטרס

בספרד טוענים שמאמן ריאל מדריד ג'ולן לופטגי עומד לאבד את מקומו בעקבות התבוסה בקלאסיקו. ברצלונה השפילה הערב (ראשון) את ריאל עם ניצחון 1:5 בקאמפ נואו, והשלימה משחק ליגה חמישי רצוף ללא ניצחון כדי להעצים את המשבר. הלחץ על פלורנטינו פרס לפטר את המאמן המאכזב הוא גדול, וקשה לדמיין כיצד מאמן נבחרת ספרד לשעבר שורד עד משחק הליגה הבא, ביום שבת מול ריאל ויאדוליד.

לפי תחנת הרדיו הספרדית "אונדה סרו", הודעת הפיטורים עשויה להגיע עוד הערב, כשהתכנית של המועדון היא להציג את אנטוניו קונטה מחר ב-13:00 (שעון ספרד). ב"מארקה" נטענו דברים דומים, ועל פי "אס", ברשימת המועמדים ניתן למצוא גם את סנטיאגו סולארי, רוברטו מרטינס, מיכאל לאודרופ ומיצ'ל, שאימן את מלאגה אשתקד ושיחק בבלאנקוס מ-1982 עד 1996.

כך או כך, במדריד טוענים שלופטגי כבר נפרד מהשחקנים בחדר ההלבשה, למקרה שלא יגיע לאימון של יום שני.

עוד בנושא
ברצלונה הביסה 1:5 את ריאל מדריד, שלושער ללואיס סוארס
שיא ההשפלה: ברצלונה כבר "מרחמת" על ריאל מדריד

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד יושב מעל לוח התוצאות שמראה: 1:5 לזכות ברצלונה. רויטרס
פרס מעל השלט/רויטרס
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
כישלון מהדהד. בנזמה/רויטרס

"חמישייה... ולרחוב?" היתה הכותרת הראשית ב"מארקה". ב"אס" הלכו עם "ברצלונה זרקה את לופטגי", ולכל ברור שהפיטורים הם עניין של זמן.

שחקן ריאל מדריד לשעבר אלברו ארבלואה, שעדיין עובד במועדון, צייץ במחצית: "קשה להבין איך ברצלונה הזאת, ועוד בלי מסי, כל כך גדולה על ריאל מדריד".

לופטגי אמר אחרי המשחק: "כמאמן, אני חייב לקבל את זה ולנסות לשפר את הקבוצה. יש לקבוצה הזו עתיד העונה הזו. ברצלונה לא שלטה במחצית השנייה, אבל בסופו של דבר ברור שזו תוצאה שפוגעת במוראל שלנו. אני עצוב כמו שהשחקנים עצובים בחדר ההלבשה. יש לי כוח. זה קשה, אבל יש לי עור עבה ואמונה בקבוצה הזו. יש חיים בקבוצה הזו. היה לנו מספיק זמן כדי לעשות מהפך אחרי שכבשנו את השער שלנו. שינינו דברים במחצית השנייה כי רפאל וראן נפצע. התוצאה לא משקפת את מה שקרה כי ספגנו שערים מאוחרים והעונש הגיע בגדול".

על פיטורים אפשריים אמר לופטגי: "זאת לא החלטה שלי אם לפטר את המאמן. אני לא אאשים את השחקנים שלי בשום דבר. התפקיד שלי הוא לעודד אותם. כולנו יודעים איך זה עובד בכדורגל. בסוף המאמן תמיד אחראי להכל, ניצחון או הפסד. אני עדיין מאמין שריאל תוכל לחגוג בסוף העונה".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מול לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
מה הוא יכול להגיד? ראמוס/רויטרס

קאסמירו הודה: "זה היה אסון. ברצלונה ניצחה 1:5 וזה משקף את כל העונה שלנו. אנחנו משחקים רע וכולם צריכים להרים את עצמם, אנחנו לא יכולים להאשים את המאמן, אנחנו השחקנים שנמצאים על כר הדשא. זו לא רק הגישה, לא רק הטקטיקה, זה הכל. אנחנו חייבים לרוץ יותר, להילחם יותר. צריך שיהיה לנו קור רוח וסבלנות, אנחנו יודעים שאנחנו לא טובים כרגע".

סרחיו ראמוס הוסיף: "זה מצב רע מאוד, אנחנו מוכנים למות בשביל המאמן אבל ההחלטות לא תלויות בנו, נחכה ונראה מה יקרה. כרגע צריך להיות מאוחדים ולצאת לדרך חדשה". ראמוס כבר נשאל על קונטה, המאמן הבא לכאורה, שידוע בקשיחות שלו, ואמר: "כבוד זה משהו שזוכים בו, לא משהו שכופים. זכינו בהרבה תארים עם מאמנים שאתם מכירים, ובסופו של דבר, יותר חשוב איך מנהלים את הדברים בחדר ההלבשה, מאשר הידע הטכני של המאמן". ראמוס גם נשאל על העבודה שקאסימרו הגדיר את המשחק כ"אסון", ואמר: "ברגעים קשים, זה לא ראוי לדבר ככה. כולנו צריכים לתת יותר".

קצת ירידות על לופטגי

התשובה לשאלה: ריאל מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully