וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלאבס במקום השני אחרי 1:2 על ויאריאל בדקה ה-94, סביליה גברה על ווסקה 1:2

בורחה באסטון, שנכנס שניות קודם לכן, הכריע בנגיעה הראשונה שלו בכדור וקבוצתו במרחק נקודה מברצלונה. 0:2 לחטאפה על בטיס. האנדלוסים מקום אחד מתחת לאלאבס בזכות צמד של סראביה (65, 78) נגד האחרונה בטבלה

עריכת וידאו: מתן חדד

בצל החמישייה האדירה של ברצלונה לרשת ריאל מדריד בקלאסיקו, אלאבס המפתיעה עלתה הערב (ראשון) למקום השני והיא במרחק נקודה בלבד מבארסה, אחרי 1:2 דרמטי על ויאריאל במחזור ה-10 בלה ליגה. חטאפה ניצחה 0:2 את בטיס המותשת, סביליה תארח בהמשך את ווסקה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ברצלונה הביסה 1:5 את ריאל מדריד, שלושער ללואיס סוארס
אתלטיקו מדריד ניצחה את ריאל סוסיאדד בשבת, יאגו אספס חגג שלושער במדי סלטה

אבלרדו מאמן אלאבס (משמאל) חוגג עם אנשי הספסל. רויטרס
טירוף במנדיסורוסה/רויטרס

אלאבס - ויאריאל 1:2

דרמה גדולה במנדיסורוסה, בסיומה הקבוצה המפתיעה של אבלרדו ניצבת במקום השני, רק נקודה פחות מברצלונה המוליכה. ויאריאל השקועה בתחתית הובילה מדחיקה של ג'רארד מורנו בדקה ה-10, אבל הארגנטינאי ג'ונתן קאלרי השווה בנגיחה קשתית בדקה ה-51 אחרי כדור חופשי של ג'וני. סרחיו אסנחו הציל את האורחים שלוש פעמים בדקות הסיום, אבל בדקה ה-94 כדור רוחב עבר אותו והוא נכנע לבעיטה של המחליף בורחה באסטון, שנכנס שניות קודם לכן וכבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור. חילוף מנצח של אבלרדו, וקבוצתו עדיין ללא הפסד ביתי.

עוד באותו נושא

ברצלונה בעננים, בספרד טוענים: "ג'ולן לופטגי יפוטר, אנטוניו קונטה יוצג ביום שני"

לכתבה המלאה
תקציר: מלאגה - חטאפה 1:0. one
חטאפה חוגגת/one

חטאפה - ריאל בטיס 0:2

אחרי הניצחון על ראיו וייקאנו במחזור הקודם, חטאפה המשיכה בכושר הטוב על חשבונה של בטיס. האורחים הגיעו עם ביטחון אחרי ה-1:2 בחוץ על מילאן בליגה האירופית, אך לא הצליחו להביא את היכולת הטובה לליגה ורשמו הפסד ליגה שלישי רצוף שהוריד אותם למקום ה-13. אחרי מחצית די מאוזנת, חטאפה החליטה להעלות קצב ובדקה ה-60 חורחה מולינה הוותיק העלה אותה ליתרון. כעבור שתי דקות בלבד דימיטרי פולקייה הוסיף את השני ומזה בטיס כבר לא הצליחה לחזור. חטאפה עלתה למקום השמיני כשבמאזנה 15 נקודות.

פאבלו סראביה, סביליה. רויטרס
העלה את סביליה למקום השלישי. פאבלו סראביה/רויטרס

סביליה - ווסקה 1:2

האנדלוסים שבו למקום השלישי בטבלה, נקודה מתחת לאלאבס המפתיעה ושתיים מתחת לברצלונה עם ניצחון 0:2 על האחרונה בטבלה ווסקה. המשחק בראמון סאנצ'ס פיחואן לא הלך כל כך בקלות לפאבלו מאצ'ין ושחקניו. ווסקה הצליחה לשרוד מחצית וקצת בלי לספוג, עד שוויסאם בן יידר נכנס בנחישות על הקו, ניצל הססנות בהגנה של האורחת כדי להעביר כדור רוחב אותו פאבלו סראביה בעט מקרוב פנימה והקפיץ את האוהדים (65). סראביה השלים צמד אחרי שפרנקו ואסקז מצא אותו בכדור עומק נהדר בסיומו של דאבל פס בין השניים, וקבע 0:2 (78). חורחה פולידו צימק בדקה ה-93.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully