וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד עלתה זמנית לפסגה, שלושער ליאגו אספס

הקולצ'ונרוס נהנו משערים של דייגו גודין ופיליפה לואיס בדרך ל-0:2 על סוסיאדד. אספס הפציץ ב-0:4 של סלטה, תיקו דרמטי לאספניול

חוסה חימנס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
חימנס ואתלטיקו מגיעים אחרי ההפסד הגדול בעידן סימאונה/רויטרס

המחזור העשירי בלה ליגה נפתח אמש (שישי) עם 1:1 דרמטי ומלהיב בין אספניול וריאל ויאדוליד. בשבת אתלטיקו מדריד הצליחה להתאושש מסטירת הלחי המצלצלת שספגה מבורוסיה דורטמונד עם ניצחון 0:2 על ריאל סוסיאדד. סלטה ויגו הביסה 0:4 את אייבר, מלכת התיקו ולנסיה סיימה ב-0:0 בבילבאו, לבנטה גברה 0:2 על לגאנס וג'ירונה ניצחה 1:2 את ראיו וייקאנו.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחן אתלטיקו מדריד, פיליפה לואיס. רויטרס
נכנס כמחליף וכבש. פיליפה לואיס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 0:2

ניצחון ועלייה זמנית לפסגה הם תמיד תרופה טובה אחרי מכה כואבת. הקולצ'ונרוס ספגו ביום רביעי את התבוסה הכי גדולה שלהם ב-391 משחקים תחת דייגו סימאונה - 4:0 מהדהד לבורוסיה דורטמונד, אבל היום העניקו לאוהדים שלהם פיצוי קטן. דייגו גודין כבש בדקה ה-45 ופיליפה לואיס שנכנס כמחליף, הכפיל וחתם בדקה ה-60. זה היה ניצחון הבית השישי ברציפות של האדומים-לבנים על סוסיאדד.

בורחה איגלסיאס שחקן אספניול חוגג. GettyImages
שער אדיר לא הספיק. בורחה איגלסיאס/GettyImages

ריאל ויאדוליד - אספניול 1:1

אוי, כמה שזה כואב לאספניול, שכבר ראתה כיצד היא עולה לפסגה, אך ספגה שתי דקות בתוך תוספת הזמן וכעת היא "רק" צמודה לברצלונה שבמקום הראשון. לאורך מרבית הדקות נדמה היה שהפצצה האדירה של בורחה איגלסיאס בדקה ה-20 תכריע את ההתמודדות אלא שאז, בדקה ה-91, שלח דניאלה ורדה כדור חופשי מתעתע מ-25 מטר שהפתיע את דייגו לופס, וחילק את הנקודות בין שתיים מהפתעות העונה. איזו דרמה.

יאגו אספס, שחקן סלטה ויגו. AP
היישר מבית החולים. יאגו אספס/AP

סלטה ויגו - אייבר 0:4

בצל הדיבורים על משחקו האחרון של אנטוניו מוחמד והחלפתו באוסקר גרסיה במקרה של מעידה נוספת, יאגו אספס כיכב עם שלושער וקטע לסלטה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. מלך שערי הליגה (שמונה כיבושים, כמו כריסטיאן סטואני) בכלל העביר את הלילה בבית החולים לרגל הולדת בתו, אבל התייצב למשחק וסיפק הצגה. סובב באומנות מעל השוער בדקה החמישית והשלים צמד בדקה ה-36 עם הקפצה אדירה מ-30 מטרים. בראיס מנדס הצעיר ירה את השלישי בדקה ה-56 ואספס כאמור השלים שלושער שמונה דקות לסיום אחרי טעות מביכה בהגנה.

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 0:0

העטלפים לא מצליחים להתרומם והם עם 8 תוצאות תיקו מ-10 משחקי ליגה ומקום בתחתית הבוערת. 39 אלף צופים בסן מאמס ראו משחק מאופס, בסיומו הקבוצה הביתית (7 תוצאות תיקו העונה) נותרה מסובכת בעצמה.

משחקים נוספים

ג'ירונה - ראיו וייקאנו 1:2
לג'ירונה: פורטו (34 בפנדל ו-45). לראיו: אלחנדרו גאלבס (61)

לבנטה - לגאנס 0:2
ללבנטה: רוג'ר מרטי (14), רובן רוצ'ינה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully