וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קבוצות ספרדיות עוקבות אחרי דור פרץ

29.10.2018 / 6:49

הצהובים עוקבים אחרי ההתקדמות של הקשר ומאמינים שיעבור לליגה בכירה יותר במוקדם או במאוחר, למרות שהוא לא מחזיק ביציאה. בקבוצה מרוצים מהתפקוד של שכטר ומהמשמעת של עטר

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
ממושמע אך חסר ביטחון. אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

1. מי שיזלזל, יחטוף

במכבי תל אביב מרגישים שהם בכיוון הנכון אבל מתעקשים לשמור על צניעות. כל מי שדיבר מהקבוצה אמש (ראשון) אחרי הניצחון על הפועל חיפה, נתן כבוד להפועל חדרה שניצחה כמעט במקביל את מ.ס. אשדוד והדגיש כי הליגה נמצאת רק בתחילתה, כך שיש עוד הרבה נקודות בקופה ואסור לזלזל במצב של היריבה המסורתית מבאר שבע. "עשר נקודות מבאר שבע זה פער שכבר נמחק הן על ידינו והן על ידם בשנים האחרונות", אמרו אמש בדרך חזרה מחיפה. "אם נחשוב שהליגה נגמרה כבר בשלב הזה, נשלם מחיר יקר. אף אחד לא טיפש להגיד שהפועל חדרה היא היריבה שלנו על התואר כי ראינו בשבוע שעבר את הפערים בינינו לבינם, אבל לקבוע שהליגה נגמרה או שאנחנו מעל הליגה לא יהיה רציני ואת זה התעקש המאמן להעביר בתקופה האחרונה".

ולאדן איביץ' הבהיר בכל השיחות שהוא קיים עם השחקנים כי מי שלא יראה רצינות ויחשוב שאפשר להוריד רגל מהגז, ימצא את עצמו מחוץ להרכב. אלירן עטר לא סופסל בגלל שזילזל ביריבות מולן שיחקה מכבי תל אביב, אבל איביץ' תפס אותו כדוגמה למה שיכול לקרות למי שיסטה מהקו שלו. "אנחנו במצב טוב אם במקום לתקן טעויות אחרי הפסדים, אנחנו מנסים לשמור על צניעות אחרי ניצחונות", סיכמו בקבוצה את המצב.

עוד בנושא

1:3 למכבי תל אביב על הפועל חיפה, הפער מבאר שבע 10 נקודות
ולאדן איביץ' מרוצה מהניצחון: "היינו רציניים מההתחלה ועד הסוף"

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הצהובים מבינים: מכבי היא לא התחנה האחרונה שלו. דור פרץ/אדריאן הרבשטיין

2. עטר חזר ממושמע אך ללא ביטחון, אופציית הארכת החוזה אצל הצהובים

אלירן עטר חזר אתמול לשחק והקהל של מכבי תל אביב שהגיע לחיפה מאוד אהב את זה. עטר אמנם לא קיבל את חולצת ההרכב אחרי הפציעה של צ'יקו אופואדו, ושוב הוכיח איביץ' שהאינטואיציה שלו מצויינת כי אבי ריקן שעלה באחד עשר כבש שער וסגר את המשחק עם הירידה להפסקה. אבל בניגוד ךשני המשחקים האחרונים, במחצית השנייה עטר כבר שולב כמחליף. ההופעה הקצרה של עטר על הדשא לימדה כי סדרת החינוך שעבר עזרה מצד אחד לקבל שחקן ממושמע שעבד ועשה הגנה גם כשמכבי תל אביב כבר הובילה 0:3, אבל מנגד ניתן היה לראות שעטר איבד את החדות שלו ואת הביטחון. מספר פעמים הוביל כדור ויכול היה לבעוט לשער, כפי שעשה לפני חודשיים כשהיה בשיאו, אבל במקום הוא התמהמה ואיבד את הכדור.

איביץ' פירגן לו בסיום ואמר שהוא היה מרוצה ממנו, אך זה עדיין לא עטר ההתקפי שמסוגל לייצר שערים מכלום ועל זה יצטרך הסרבי לעבוד איתו כי בעתיד הוא עוד יצטרך אותו. החלוץ יסיים בתום העונה חוזה בן שנתיים. מי שמחזיקה באופציה להאריך את חוזהו היא מכבי תל אביב. אם יספק את הסחורה וימשיך בהתנהגות המכובדת שאיפיינה אותו בשיא המשבר המקצועי האחרון, קרוב לוודאי שמכבי תל אביב תאריך לו את ההסכם בעונה שלישית.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מפרגן לעטר. איביץ'/אדריאן הרבשטיין

3. קבוצות ספרדיות עוקבות אחרי דור פרץ

דור פרץ ממשיך את היכולת המצויינת שלו שבאה לידי ביטוי גם בכיבוש שערים. אתמול היה יכול לסיים עם צמד, אבל כדור אחד שלו פגש את הקורה בעוד שהשני נכנס לשער של שטקוס אחרי נגיחה. במכבי תל אביב יודעים שזו לא התחנה האחרונה בקריירה שלו, ולאחרונה התברר שקבוצות ספרדיות עוקבות אחריו. לפרץ יש חוזה של 300 אלף דולר, אבל אין לו סעיף שחרור כך שמכבי תל אביב לא צריכה להיות מודאגת כעת מכיוון שהיא זו שתנהל את המשא ומתן מול כל קבוצה שתפנה בעתיד לצרפו. כששוטה ארבלדזה עזב את ישראל הוא העניק ראיון מיוחד לוואלה! ספורט ודיבר ארוכות על פרץ הצעיר. "אני רוצה להגיד כל הכבוד להוריו של דור פרץ שגידלו כזה ילד", אמר אז ארבלדזה שלא מתפלא היום מההתפתחות של פרץ שנמצא בכל נקודה במגרש והופך לבורג מאוד דומיננטי בהרכב ובמערך של איביץ'.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב מול גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"זה איתי שכטר שכולם רוצים לראות"/אדריאן הרבשטיין

4. הידיעות כי מחפשים חלוץ זר עשו טוב לשכטר

ייתכן שהידיעות על כך שמכבי תל אביב מחפשת חלוץ זר לחלון ההעברות הקרוב, עשו טוב לאיתי שכטר שהגיע אתמול מאוד מפוקס למשחק, דווקא אחרי שבמשחקים האחרונים היה מאוד מפוזר. שכטר אמנם הוחלף על ידי ארון שוינפלד לקראת הסיום, אבל העבודה שעשה אתמול במגרש הורגשה היטב כמעט בכל מהלך התקפי של מכבי תל אביב. שכטר גם כמעט שלא התלונן כאשר עוד שחקן בעט במקום למסור לו, אפילו שהיה בעמדה יותר נוחה לכיבוש. "זה איתי שכטר שכולם רוצים לראות, אפילו שהוא לא כבש", אמרו במכבי תל אביב. "הוא עשה כל כך הרבה דברים קטנים וטובים, והוא מוסיף המון למשחק ההתקפה שלנו".

5. קנדיל: "מקווה לעשות כאב ראש למאמן ולשחק יותר"

ז'איר אמאדור, צ'יקו אופואדו ואלי דסה החמיצו את המשחק אמש בשל פציעות וספק אם יהיו כשירים למשחק בשבת מול בני סכנין. מאור קנדיל שנכנס לנעליים של דסה ועשה משחק טוב, לא מתכוון להסתפק בפירורים. "המלחמה במכבי תל אביב היא לא על ההרכב אלא על הסגל", הודה קנדיל שעד כה לא קיבל הזדמנויות. "עבדתי קשה וחיכיתי הרבה זמן. בכל פעם שייתנו לי צ'אנס, אוכיח שמגיע לי לשחק. הרגשתי טוב במשחק ואני מקווה להמשיך. ידעתי לאן אני בא. אני בן אדם שאוהב תחרות. לא אוותר על הצ'אנס במכבי תל אביב בקלות. אני לא יכול להיכנס לשיקולי המאמן. אני מקווה לעשות כאב ראש למאמן ולשחק יותר. יש לנו סגל מאוד טוב ומאוזן וחדר הלבשה מאוד בריא וטוב. לא נתקלתי בחדר הלבשה כזה. אני לא מסכים עם זה שאנחנו מעל הליגה. הדברים תלויים בנו ואם נמשיך כך הדרך תהיה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully