וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נותרה בפסגה, ולאדן איביץ': "היינו רציניים מההתחלה ועד הסוף"

המאמן הסרבי לא התלהב יותר מדי מהיכולת של שחקניו: "אנחנו צריכים לנתח מה עשינו נכון ומה לא". על אלירן עטר: "שחקן חשוב בשבילנו". יואב כץ: "נבחר את המאמן הכי מתאים, מסתכלים על הפלייאוף העליון"

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה שלו נראית נהדר. ולאדן איביץ'/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) בדהירה שלה עם ניצחון קל 1:3 מול הפועל חיפה. הצהובים המשיכו להפגין עליונות גם מול הקבוצה של יואב כץ, וכפי שזה נראה כרגע אף קבוצה לא יכולה לאיים עליהם והם היחידים בליגה שעוד לא רשמו הפסד העונה. למעשה, כבר בתום שמונה מחזורים השחקנים של ולאדן איביץ' נמצאים בפער של 10 נקודות מהפועל באר שבע, מי שמסתמנת כיחידה שעשויה להתמודד עם הצהובים על הצלחת. גם הערב איביץ' בחר להותיר את אלירן עטר על הספסל, זאת למרות שצ'יקו אופואדו הפצוע לא נכלל בסגל.

ולאדן איביץ' אמר בסיום: "היינו רציניים מאוד מההתחלה ועד הסוף וזה משהו שאנחנו צריכים להמשיך בו. מחלק מהמשחק הייתי מרוצה ומחלק לא. אנחנו צריכים לצפות, לנתח ולהבין מה עשינו נכון ומה לא. הקבוצה שמאחורינו נמצאת נקודה אחת בלבד מאיתנו, חדרה היא קבוצה טובה. אנחנו מאמינים בעצמנו, אנחנו רוצים להמשיך לעבוד ולשמור על העמדה הזו עם עבודה קשה". על אלירן עטר: "הוא שחקן חשוב בשבילנו".

מאיר בן מרגי, ששימש כעוזר המאמן בהפועל חיפה ועמד היום על הקווים כיוון שטרם הוחתם מאמן חדש, אמר: "לפי התוצאה הזו השבוע השפיע עלינו. עשינו הרבה טעויות ונענשנו על כל טעות. נגד מכבי תל אביב נענשים על כל טעות. השחקנים נלחמו ורצו והגיעו למצבים, הגענו בפיגור 1:0 למצבים טובים, אבל אין מה לעשות. אסור לטעות מול מכבי תל אביב, ובמיוחד לא מול זו של היום. בגלל זה גם התוצאה היא 3:0, סליחה 3:1. אני לא יודע לגבי מה שיהיה פה, אני נשאר בהפועל חיפה".

עוד בנושא
מכבי תל אביב גברה על הפועל חיפה 1:3
לוסיו כבש בתוספת הזמן, הפועל חדרה ממשיכה להדהים את הליגה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. קובי אליהו
"מתי נחתים מאמן? We'll let you know". יואב כץ/קובי אליהו

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה אמר: "החבר'ה נלחמו יפה מאוד במשך 90 דקות, היינו קרובים להשוות ל-1:1 ואז הכול השתנה. שלושה השערים של מכבי תל אביב היו מטעויות מאוד לא רגילות. אני יוצא אופטימי מהלחימה של השחקנים, הייתה היום קבוצה הרבה יותר טובה מאשר בשבעת המשחקים הראשונים, פרט למשחק הראשון. עכשיו מה שאני מתכנן זה לאכול ארוחת ערב וללכת לישון. נמצא מאמן. אני בטוח שיהיה מאמן מצוין ושהמשחקים הבאים של הפועל חיפה יהיו הרבה הרבה יותר טובים מהמשחקים הראשונים. אנחנו נבחר את המאמן הכי מתאים להפועל חיפה ואנחנו מסתכלים על הפלייאוף העליון. מתי נודיע? We'll let you know".

דור פרץ: "אנחנו רק בתחילת העונה ואסור לסכם במחזור השמיני. ננסה להשתפר ממשחק למשחק ולהשיג כמה שיותר נקודות. אנחנו במרחק עשר נקודות מהפועל באר שבע, אבל חדרה רק נקודה אחת מאיתנו. אנחנו מסתכלים על הליגה כמו שהיא ולא כמו שיש כאלה שחושבים שהיא צריכה להיות. אני מאמין שחדרה יכולה להתחרות איתנו על האליפות. מה שהמאמן אומר לי אני עושה. אני מוסיף לעצמי גם אלמנט של שערים, זה נותן לי הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully