וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה וניסו אביטן חוגגים עוד ניצחון דרמטי: "אנחנו מפתיעים את עצמנו"

העולה החדשה שוב התעלתה ברגעי הסיום, שמרה על מאזן בית מושלם וזו פתיחת העונה הטובה ביותר של עולה מאז בית"ר ירושלים ב-1992/93. "השחקנים מדהימים, נלחמנו עד השנייה האחרונה"

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"חבורה של גברים". ניסו אביטן/שלומי גבאי

הפועל חדרה שוב עשתה את זה הערב (ראשון) ובפעם החמישית העונה גרפה שלוש נקודות הודות לשער שנכבש אחרי הדקה ה-86. החבורה של ניסו אביטן עשתה זאת כבר בניצחונות מול בני סכנין, עירוני קרית שמונה, הפועל תל אביב והפועל חיפה. מעבר לזה, מדובר בפתיחת העונה הטובה ביותר של עולה חדשה מאז בית"ר ירושלים ב-1992/92, אז כזכור, זה הסתיים בצלחת.

העולה החדשה, שספגה תבוסה במחזור הקודם מול מכבי תל אביב, לא נתנה להפסד להוריד מההתלהבות שלה. הופעה גדולה של לוסיו ושער מאוחר שלו בדקה ה-92 הבטיחו ניצחון והיא נותרת צמודה לצהובים בפסגה. שבוע הבא היא תצא למשחק צמרת מסקרן מול בני יהודה הלוהטת ששוב רוח המומנטום מנשבת בגבה.

עוד בנושא
לוסיו כבש בתוספת הזמן, הפועל חדרה ממשיכה להדהים את הליגה
הפועל חיפה: יובל נעים נפגש עם יואב כץ, בקבוצה מעריכים שימונה למאמן

לוסיו שחקן הפועל חדרה חוגג. שלומי גבאי
הרגעים של אחרי הגול. לוסיו/שלומי גבאי

אביטן המאושר אמר בסיום: "השחקנים האלה מדהימים, הם נלחמים עד השריקה האחרונה ולא מוותרים. זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל יש פה הרבה לוח לחימה ומחויבות ובסוף היה צדק. בשבוע שעבר לא היינו טובים ונענשו, היום היינו הדומיננטיים. אני מאמן פה חבורה של גברים שלא עוצרים עד הדקה התשעים. אנחנו מפתיעים את עצמנו. לוסיו חלוץ רחבה שעובד בשביל הקבוצה ועושה את התפקיד שלו בצורה יוצאת מהכלל".

מן הצד השני, בובי מילבסקי המאוכזב אמר: "השחקנים שלי נלחמו, יכול להיות שזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אבל לפעמים זה לא מספיק. אנחנו צריכים יותר ביטחון וריכוז במסירה האחרונה, היו לנו 3-4 הזדמנויות מצוינות להבקיע היום ולא עשינו את זה. דין דוד הראה כישרון ופוטנציאל לקבל יותר דקות העונה".

עוד באותו נושא

חיים מגרלשווילי הודיע על פרישה מכדורגל: "הגשמתי חלום ילדות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully