וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים מגרלשווילי הודיע על פרישה מכדורגל: "הגשמתי חלום ילדות"

28.10.2018 / 13:42

המגן השמאלי הודיע באינסטגרם: "כיף לפרוש בקבוצה שבה עשיתי את צעדיי הראשונים". זכה במהלך הקריירה בשתי אליפויות וגביע אחד

קובי אליהו

חיים מגרלשווילי הודיע היום (ראשון) על פרישה מכדורגל בגיל 36. המגן השמאלי סיים את חוזהו בהפועל חיפה בתום העונה שעברה ולא חתם לאחר מכן בקבוצה אחרת. הוא למעשה פרש במדי הקבוצה בה גם החל את הקריירה.

בפוסט שפרסם היום באינסטגרם, כתב מגרלשווילי: "אחרי 20 שנות קריירה, 2 אליפויות, גביע המדינה ו-2 גביעי הטוטו, הגיע הזמן להיפרד ולומר תודה למשחק המדהים הזה כדורגל שנתן לי המון רגעי אושר וחוויות שלא אשכח לעולם. הגשמתי חלום ילדות ושיחקתי במועדונים המפוארים בארץ ואף שיחקתי בהולנד ובקפריסין . תודה לבורא עולם על הזכות שנתן לי במשך שנים רבות את הדבר שאני הכי אוהב ויודע לעשות. החלטתי שאני פורש מכדורגל מקצועני ויוצא לדרך חדשה. כיף גדול לפרוש בקבוצה שבה התחלתי את צעדיי הראשונים כשחקן בוגרים ולסיים עם רגע מתוק במיוחד זכיה בגביע המדינה. תודה".

מגרלשווילי התחיל את הקריירה בהפועל חיפה ובשנת 2004 עבר ליריבה העירונית מכבי חיפה. אחרי שלוש שנים בירוק, פצח במסע נדודים שכלל את ויטסה ארנהם, מכבי תל אביב, מכבי פתח תקוה, אלקי לרנקה, מכבי חיפה (קדנציה שנייה), בית"ר ירושלים וא.א.ק לרנקה. ב-2014, אחרי שנים בהן עבר קבוצה כמעט בכל עונה, חזר להפועל חיפה ושיחק במדיה עד שפרש.

מגרלשווילי נחשב בתקופות מסוימות לאחד המגנים השמאליים הטובים בישראל. הוא זכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות ובגביע הטוטו - תואר אותו הניף גם עם מכבי תל אביב. בתום העונה שעברה זכה עם הפועל חיפה בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully