וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו יועמד לדין בהתאחדות האנגלית בשל "שימוש בשפה בוטה"

המנג'ר הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד צפוי לעונש הרחקה בשל קללות שסינן לאחר הניצחון על ניוקאסל שנקלטו במצלמות הטלוויזיה. האחים גלייזר מבהירים: "הקבוצה לא מוצעת למכירה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו יועמד לדין בגין "שימוש בשפה בוטה" לאחר המשחק בו ניצחה קבוצתו 2:3 את ניוקאסל. המנג'ר הפורטוגלי נקלט מסנן קללות במצלמות הטלוויזיה וההערכה היא כי הוא יספוג עונש הרחקה בשל כך. בהודעה של ההתאחדות האנגלית נאמר כי: "השפה שבה הוא עשה שימוש לכאורה בסוף המשחק הייתה משפילה ולא ראויה. יש לו עד יום שישי בשש בערה להגיב להאשמות".

עוד בנושא
אופוריה באנגליה אחרי ההצגה בסביליה, בספרד התלוננו על השיפוט
בדרך לעסקה: "סוכנו של פוגבה סיכם עקרונית על מעבר לברצלונה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד ביציע, פרדראג מיאטוביץ'. רויטרס
צפוי לחטוף עונש. מוריניו/רויטרס

קרוב ל-6 שנים חלפו מאז עזב סר אלכס פרגוסון את האולד טראפורד, ומאז מנצ'סטר יונייטד חווה בצורת אליפויות.
האוהדים מחפשים שינוי, כשגם שמותיהם של הבעלים, האחים מלקולם ואברם גלייזר, הוזכרו. אתמול (שני) צצו שמועות על עניין שמגלה ערב הסעודית ובייחוד הנסיך מוחמד בין סלמן, במועדון האנגלי. בין סלמן המשתייך למשפחת המלוכה הסעודית, מוערך יחד עם משפחתו כבעלי הון בשיעור של 850 מיליארד ליש"ט. העניין שמגלה הנסיך ביונייטד עשוי לנבוע גם מהמאבק עם המדינה השכנה קטאר, שמחזיקה ביריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי.

השמועות התחזקו לאור נסיעה של אברם גלייזר לריאד שבוע הבא, לצורך כנס השקעות בו הוא עתיד להשתתף. הגלייזרים רכשו את המועדון בשנת 2005 תמורת 790 מיליון ליש"ט, וכעת ע"פ ההערכות, שוויה של הקבוצה הוכפל לכל הפחות. היום המסרים שהועברו ממקורבים למשפחת גלייזר, שללו כל אפשרות למכירה של המועדון. באוגוסט הקודם האחים גלייזר מכרו שני אחוזים מהמניות, וגם אם ימכרו אחוז מניות מסוים לסעודים, זה יהיה מינורי, כשהשליטה וזכות הווטו יישארו בידם, כך לפי גורמים במועדון.

עוד באותו נושא

דיווח: ערב הסעודית מעוניינת לרכוש את מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully