וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ערב הסעודית מעוניינת לרכוש את מנצ'סטר יונייטד

ב"הסאן" מדווחים שהנסיך הסעודי מוחמד מעוניין לרכוש את המועדון מידי משפחת גלייזר. הדיווח מגיע על רקע פרשת העיתונאי שנעלם בשגרירות המדינה באיסטנבול. אברהם גלייזר יבקר בריאד

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם רומלו לוקאקו. רויטרס
לוקאקו וחבריו יעברו בעלות?/רויטרס

האם ערב הסעודית בדרך להשתלט על מנצ'סטר יונייטד? "הסאן" מדווח היום כי הנסיך הסעודי מוחמד, שמהווה שני בשרשרת הפיקוד של המדינה אחרי המלך סלמאן, רוצה להיכנס לעולם הכדורגל ומעוניין לעשות את זה דרך השדים האדומים. חבר של משפחת המלוכה, חברה בבעלות סעודית או קרן מטעם המדינה יכולה להגיש הצעה למשפחת גלייזר האמריקאית עבור המניות שלה במועדון, שמוערכות בקרוב לשלושה מיליארד ליש"ט.

הדיווח הזה מגיע על רקע לחץ כבד שמפעילות ממשלות בעולם על הסעודים אחרי שכתב וושינגטון פוסט ג'מאל חאשוגי, שהיה מבקר של הנסיך מוחמד, נעלם בשגרירות הסעודית באיסטנבול לפני שבועיים. גורמים בטורקיה משוכנעים שהוא נרצח בשגרירות. הסעודים טענו שההאשמות הללו הן חסרות בסיס, אבל לא הוכיחו שהכתב עזב את השגרירות. ערב הסעודית כבר נכנסה לאירועי ספורט שונים ובהם פורמולה 1 ו-WWE, אבל ברור שרכישת מועדון עם שם בינלאומי כמו מנצ'סטר יונייטד היא צעד משמעותי יותר. עדיין לא ברור האם משפחת גלייזר תהיה מעוניינת לדון בכלל במכירת המועדון ואף גורם מטעמה לא דיבר או הגיב לשמועות על מכירה אפשרית מאז שרכשה המשפחה את המועדון ב-2005.

דבר נוסף שעורר את השמועות הוא ביקוריו התכופים של אברהם גלייזר, יושב הראש המשותף של יונייטד, במזרח התיכון לאחרונה. הוא גם צפוי להגיע לוועידת יזמות עתידית והשקעות שתיערך בריאד בשבוע הבאה. בניגוד אליו, יזמים רבים הודיעו כבר שלא יגיעו לוועידה בגלל פרשת העיתונאי.

עוד בנושא:

כל המספרים המטורפים של פאקו אלקאסר העונה
גם התקשורת וגם השחקנים כבר פונים נגד יואכים לב
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully