וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מצטער? המספרים המטורפים של פאקו אלקאסר מגחיכים את ברצלונה

ממוצע של 1.8 שערים למשחק, גול כל 27 דקות ופתיחת קריירה בינלאומית טובה יותר משל מסי, רונאלדו, ראול וטורס. לפני אנגליה, ספרד חוגגת את "הוריקן אלקאסר". ומדוע מסי לא רצה אותו בברצלונה?

עריכת וידאו: מתן חדד

בברצלונה מתחילים להצטער. פאקו אלקאסר לא מפסיק לחורר רשתות מאז עזב את קטלוניה והצטרף כמושאל לבורוסיה דורטמונד, ואחרי הצמד במדי נבחרת ספרד בקרדיף כבר החלו לחפש את האשמים בשחרור שלו. האצבע, באופן לא מפתיע, הופנתה גם לעבר ליאונל מסי, שעל פי דיווחים בספרד ביקש מהמועדון לוותר על פאקו כדי לתת אמון רב יותר בחברו לואיס סוארס.

אלא שבינתיים, גם מסי וגם סוארס לא מתקרבים למספרים המדהימים של אלקאסר, שנמצא בחודש הטוב בחייו. "אלקאסר הוא סופת הוריקן", נכתב במארקה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת האומות: ספרד רוצה להבטיח את ראשות הבית מול אנגליה
פאקו אלקאסר מככב, לואיס אנריקה זוכה לשבחים בספרד

פאקו אלקאסר שחקן ברצלונה עם ליאונל מסי. רויטרס
לא רצה אותו? פאקו אלקאסר עם ליאונל מסי/רויטרס

אז הנה המספרים. עד כה, יש לאלקאסר שבעה שערים בארבעה משחקים כמחליף בדורטמונד ועוד צמד במשחק הנבחרת. סך הכול תשעה שערים ב-246 דקות - גול כל 27 דקות וממוצע של 1.8 שערים למשחק. קשישטוף פיאטק הלוהט עם 1.4 שערים למשחק (14 ב-10 משחקים בגנואה ונבחרת פולין) וקיליאן אמבפה עם ממוצע של 1.2 (12 ב-10 משחקים בפריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת).

פאקו כזכור, פרץ בוולנסיה עם 11 שערי ליגה בעונת 2014/15 ועוד 13 בעונה לאחר מכן. הדעיכה הגיעה אחרי המעבר בקיץ 2016 לברצלונה של לואיס אנריקה - אותו מאמן שכעת החזיר אותו לתמונה בנבחרת רק בעקבות הפציעה של דייגו קוסטה. "אלקאסר משחק נהדר", החמיא מאמן הנבחרת. "הוא ברצף הבקעות, אבל גם הגישה שלו נפלאה".

עוד באותו נושא

ניימאר האנגלי? ילד הפלא ג'יידון סאנצ'ו מוביל את אירופה בבישולים

לכתבה המלאה

לנבחרת חזר פאקו אחרי יותר משנתיים, כך שאנשים שכחו את הפתיחה הטובה שלו לקריירה הבינלאומית. בזכות הצמד מול ויילס, לחלוץ בן ה-25 יש שמונה שערים ב-14 הופעות בלה רוחה. לשם השוואה, מסי וכריסטיאנו רונאלדו כבשו שלושה שערים כל אחד ב-14 המשחקים הבינלאומיים הראשונים שלהם. מי שהציגו מאזן זהה עם ניימאר בנבחרת ברזיל וצ'יצ'ריטו בנבחרת מקסיקו.

בספרד, למשל, גם ראול (שלושה שערים), דויד סילבה (שניים) ופרננדו טורס (אחד) לא מתקרבים לכמות שכבש פאקו ב-14 משחקים במדי ספרד. כדי למצוא מישהו שהעמיד סטטיסטיקה טובה יותר, צריך לחזור לפרננדו מוריינטס, שכבש 12 מ-27 השערים שלו בנבחרת כבר ב-14 המשחקים הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully