וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת הספרדית מהללים: "אנריקה השכיח את כישלון המונדיאל"

המאמן היה מרוצה אחרי ה-1:4 נגד ויילס ואמר: "יש לנו הרבה כישרון, יהיה קשה להיכנס לסגל". בפורטוגל חוגגים ניצחון נוסח סילבה: "הנענו את הכדור היטב וביטלנו את הפולנים"

פאקו אלקאסר שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
ממשיך את הכושר הנהדר מדורטמונד. פאקו אלקאסר/GettyImages

נבחרת ספרד ממשיכה לספק כדורגל יוצא מן הכלל תחת לואיס אנריקה, כאשר אמש (חמישי) הקורבן התורן היה נבחרת ויילס, שהובסה 1:4 על ידי הספרדים. הוולשים לא צריכים להרגיש יותר מדי רע, כי ממוצע השערים של הלה רוחה בשלושת המשחקים האחרונים עומד על ארבעה למשחק.

התקשורת היללה את אנריקה: "השכיח את הכישלון במונדיאל, תוך שהוא מייצר כדורגל התקפי ומשלב צעירים. עזבנו את האובססיה לכדור אבל בלי לעזוב לחלוטין את הסגנון הספרדי".

אנריקה בעצמו אמר בסיום: "הוצאנו לפועל הרבה דברים שדיברנו עליהם, הגישה שלנו הייתה יוצאת מן הכלל. כל השלישייה הקדמית הייתה נהדרת ופאקו בלט מעל כולם. אני שמח שהוא משחק עם ביטחון, זה הדבר הכי חשוב עבור חלוץ". המאמן הספרדי הוסיף: "לא תיארתי לעצמי שאתחיל ככה בנבחרת ושנפתח בצורה הזו את ליגת האומות. יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים, כך שלהיכנס לסגל הנבחרת תהיה משימה קשה".

עוד בנושא
הכנה: קני סייף פתח בהרכב ארה"ב בהפסד 2:4 לקולומביה
ליגת האומות: פורטוגל גברה בחוץ על פולין 2:3
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

רפא סילבה שחקן נבחרת פורטוגל, קמיל גליק שחקן נבחרת פולין. רויטרס
חתיכה אחת מהטריו. רפא סילבה/רויטרס

במדינה השכנה פורטוגל גם היו מרוצים, אחרי ניצחון החוץ המרשים 2:3 בפולין. פרננדו סנטוס בחר להעלות בחוד את אנדרה סילבה, ברנרדו סילבה ורפא סילבה - וכמובן שהדבר לא נעלם מהתקשורת המקומית. "פורטוגל של סילבה", כשאנדרה סילבה, חלוץ סביליה, קוצר את רוב המחמאות.

סנטוס דיבר בסיום המשחק: "היו רגעים שלא אהבתי, אבל בסך הכל אני מרוצה, בעיקר מהנעת הכדור. היינו מצוינים בצד ימין, ז'ואו קאנסלו היה מאוד פעיל. ביטלנו את המשחק של הפולנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully