וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת הגרמנית קוראת לפטר את לב, מרטסאקר: "צריך תוצאות, ומיד"

הלחץ על מאמן המנשאפט גובר לפני צרפת (שלישי, 21:45, ספורט 1). הפרשנים בטוחים ש"זה לא הולך להשתפר", שחקן העבר מודה ש"מוזר לראות את גרמניה ככה", יו"ר ההתאחדות מגבה בינתיים

הלחץ על יוגי לב גובר לקראת המפגש של נבחרת גרמניה עם צרפת מחר (שלישי, 21:45, ספורט 1) במסגרת בית א' בליגת האומות. עם מאזן של שישה הפסדים ב-10 משחקים, אחרי תבוסה 3:0 בידי הולנד, נראה שימיו של מאמן המנשאפט בתפקיד ספורים.

בתקשורת הגרמנית כבר קוראים לפיטוריו עוד לפני המשחק מול צרפת, מה שקרוב לוודאי לא יקרה. ב"בילד" פרצופו של לב "כיכב" על תמונת השער, ועליה נכתב: "האמונה ביוגי לב נעלמה". ב"שפיגל" טענו ש"זה לא הולך להשתפר", ובכלי התקשורת המרכזיים פורסמו מאמרי דעה ארסיים כלפי לב, בהם נטען כי אחרי 12 שנה על הקווים כמאמן הנבחרת, תפקידו ההיסטורי תם.

עוד בנושא

עוד השפלה: גרמניה הובסה 3:0 על ידי הולנד
יוגי לב סופג אש: "גם אני צריך לקחת אחריות"

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. רויטרס
עוד הפסד אחד ודי? יוגי לב/רויטרס

יו"ר ההתאחדות הגרמנית ריינהאד גרינדל לא ממהר להיענות לתחנונים של הקהל הרחב במדינה, והבטיח אמר שמעמדו של לב מובטח לפחות בחודשיים הקרובים, עד סיום הקמפיין בליגת האומות. "הפוקוס שלנו כרגע הוא על המשחק מול צרפת, ואחר כך המפגש עם הולנד בנובמבר. אנחנו מעדיפים להיות מאוחדים כרגע, על ומחוץ למגרש".

הביקורת הציבורית כלפי לב הפכה להיות גם מנת חלקם של שחקני עבר ששיחקו תחתיו. פר מרטסאקר, כיום על תקן פרשן טלוויזיה, מתח אמש ביקורת על המאמן ואמר ש"הוא צריך להביא תוצאות וניצחונות, ומיד. אחרת הסיטואציה תהיה קשה מאוד".

בלם העבר הוסיף ש"האנרגיות בנבחרת רעות מאוד. צריך להתחיל לחשוב איפה טעינו, ומה גרם לכל המוניטין הטוב של נבחרת גרמניה ללכת לפח. גרמניה חייבת לחזור לנצח מהר מאוד, חייבת למצוא דרך להתמודד עם הקשיים. מוזר מאוד לראות את הנבחרת כל כך מתקשה, זה הולך ונעשה מוזר יותר ככל שהזמן עובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully