וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: סוכנו של פוגבה סיכם עקרונית את מעברו לברצלונה

הסאגה מסרבת להסתיים: בממלכה בטוחים שמינו ראיולה סיכם עם הקטאלונים את תנאיו של אלוף העולם שיעבור לספרד בינואר. לפי הדיווחים, וידאל לוחץ על ואלוורדה לצרף את חברו לשעבר ביובנטוס

עריכת וידאו: מתן חדד

השמועות סביב פול פוגבה ומעבר אפשרי שלו לברצלונה, לא פוסקות. לפי דיווחים בממלכה, סוכנו של פוגבה, מינו ראיולה, הגיע לסיכום עקרוני מול הקטאלונים, שכבר הביעו עניין פומבי בפוגבה במהלך הקיץ.

הקשר הצרפתי בן ה-25, היה קרוב לעבור לספרד בקיץ, אך לבסוף נותר בקבוצתו הנוכחית, מנצ'סטר יונייטד. אלא שאם לאוהדים של השדים האדומים הייתה תקווה שהזמן יעשה את שלו, והרצון של הצרפתי לעזוב ידעך, הם ככל הנראה צפויים להתבדות.

עוד בנושא
דיווח: ערב הסעודית מעוניינת לרכוש את מנצ'סטר יונייטד
אדן הזאר: "מוריניו נהדר אם מנצחים, כשמפסידים הוא יוצא נגד שחקניו"

ארתורו וידאל, ברצלונה. AP
יחזור לשתף פעולה עם פוגבה דווקא בספרד? ארתורו וידאל/AP

פתיחת העונה של יונייטד היא איומה בכל קנה מידה. בשמונה מחזורים, האדומים הספיקו להפסיד כבר שלושה משחקים, כשהשיא הגיע דווקא בגביע הליגה, שם נכנעו לדרבי קאונטי והודחו בבושת פנים. מערכת היחסים של ז'וזה מוריניו ופוגבה לא הייתה מוצלחת כבר מן הרגע הראשון, ובחודשים האחרונים הדיווחים מעידים רק על הידרדרות נוספת. הפורטוגלי שלל מהקשר את האפשרות לענוד שוב את סרט הקפטן, וצילומים בהם השניים נראים מתווכחים הודלפו לתקשורת.

הדיווחים מספרים שארתורו וידאל לוחץ על ארנסטו ואלוורדה לצרף את פוגבה, חברו לשעבר ביובנטוס. בברצלונה מוקדם יותר החודש, הכחישו מהלך לכיוון הצרפתי. מנכ"ל המועדון, אוסקר גראו, אמר: "אם צוות האימון מבקש שחקן, אנחנו בודקים אם אפשר להביא אותו. אנחנו לא סוגרים שום דלת".

עוד באותו נושא

בדרך לקאמבק? דיווחים באנגליה על חזרה אפשרית של זלאטן למנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully