וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה חגגו: "זה היה מדהים", בספרד לקחו קשה את ההפסד: "המשחק היה כמו תאונה"

הבריטים זרחו אחרי הניצחון 2:3 בסביליה, וכוכב ההצגה ראחים סטרלינג, שלא כבש במדי הנבחרת מאז אוקטובר 2015, אמר: "שלוש שנים בלי שער זה יותר מדי". הספרדים כעסו על השופט: "כולנו ראינו שהיה פנדל ברור"

קירן טריפייר, ראחים סטרלינג, שחקני נבחרת אנגליה. רויטרס
יכולת שיא. ראחים סטרלינג וקירן טריפייר/רויטרס

משום מקום, ובזמן שספרד נמצאת בכושר פנטסטי, הגיעה אנגליה ובתצוגת תכלית של יעילות ודיוק ניצחה את הספרדים בסביליה 2:3, וזה עוד אחרי שכבר הובילה לפני המחצית בשלושה שערים. המשחק יוצא הדופן של האנגלים שבר רצף בן 15 שנה בו הספרדים לא הפסידו משחק ביתי רשמי. הניצחון הזה היה גם הראשון מזה 31 שנים, בהן נבחרת שלושת האריות לא ניצחה על אדמת ספרד.

עוד בנושא
ליגת האומות: אנגליה ניצחה את ספרד 2:3 בחוץ
צרפת - גרמניה: מולר וקרוס צפויים לרדת אל הספסל

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
ערב מיוחד לשלושת האריות. השחקנים האנגלים חוגגים/רויטרס

האנגלים זרחו בסיום. ראחים סטרלינג, שכבש בנבחרת לראשונה מאז אוקטובר 2015, אמר בסיום: "תקפנו אותם ישר מההתחלה והיינו קטלניים בהתקפה. ניצלנו את כל המצבים שהגענו אליהם. זו הייתה הרגשה נהדרת לכבוש, אני תמיד שם לחץ על עצמי, זו העמדה שלי והתפקיד שלי לכבוש שערים. זה חשוב לי מאוד. שלוש שנים בלי שער זה יותר מדי".

חלוץ אנגליה וקפטן הנבחרת הארי קיין הוסיף: "זה היה מדהים, ספרד היא אחת מהנבחרות בכושר הטוב ביותר בעולם. ידענו שאנחנו יכולים לנצח אותה והתחלנו חזק את המשחק. המחצית השנייה הייתה קשה כי התגוננו וספגנו הרבה לחץ. אנשים תמיד מודדים הכול באמצעות השערים וכאילו היה לי משחק חלש אם לא כבשתי, אבל היו הרבה משחקים בקריירה שלי בהם לא כבשתי ובכל זאת הייתי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מרכוס אלונסו שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
על הפנים. מרקוס אלונסו/רויטרס

בצד השני, האכזבה הייתה ניכרת. מאמן ספרד לואיס אנריקה אמר: "במחצית הכול היה נהדר. באופן רגיל הייתם מצפים שאני 'אהרוג' את השחקנים, אבל עשיתי בדיוק את ההפך. חיבקתי אותם. יהיה לנו עכשיו זמן כדי להטעין סוללות, לנתח את היכולת של השחקנים ולראות מה עושים הלאה. המחצית הראשונה שלנו הייתה רעה מאוד, אנחנו חייבים להודות בכך, השער הראשון הרג אותנו. עשינו המון טעויות אישיות. במחצית השנייה אני חושב שהיה שיפור משמעותי במשחק שלנו. זה הפסד קשה, אבל אנחנו חייבים לחיות עם זה". על הסיכויים של ספרד לסיים ראשונה בבית אמר המאמן: "אנחנו עדיין תלויים רק בעצמנו, אנחנו צריכים לנצח בקרואטיה כדי לעלות וזה מה שננסה לעשות".

סרחיו ראמוס: "התגובה שלנו הייתה לשכוח כמה רע שיחקנו במחצית הראשונה, זה נפלא לשחק באווירה כזו. חבל שלא חזרנו וניצחנו. נתנו במתנה את המחצית הראשונה, עשינו טעויות, אבל הדבר החיובי הוא התגובה של הקבוצה. חבל מאוד על ההפסד הזה כי הוא קטע ריצה טובה מבחינתנו".

קשר ספרד דני סבאיוס התלונן על הפנדל שהגיע לנבחרתו אחרי שג'ורדן פיקפורד תפס ברחבה את רודריגו ואמר: "כולנו ראינו שזה היה פנדל ברור וזה היה יכול לשנות את כל המשחק כי הייתה צריכה להיות הרחקה. ההפסד היום הוא תאונה, עכשיו אנחנו צריכים לנצח בקרואטיה והדבר הכי חשוב שהנבחרת תחזור למסלול הנכון".

גארי ליניקר מפרגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully