וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורנמות' חגגה עם פנדל שנוי במחלוקת, גם סמפדוריה חזרה לנצח

אנגליה: סטניסלס (87) קבע 1:2 ביתי מול קריסטל פאלאס אחרי החלטה מפוקפקת. איטליה: לינטי ודפרל העניקו מהפך ו-1:2 על ספאל. ספרד: תיקו שלישי רצוף לסלטה ויגו, הפעם 1:1 מול חטאפה

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

אנגליה

בורנמות' עלתה הערב (שני) למקום השביעי בפרמיירליג עם ניצחון בית רביעי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 1:2 על קריסטל פאלאס בעקבות שריקה שנויה במחלוקת לפנדל בדקה ה-87. דייויד ברוקס בן ה-21 הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש עבור בורנמות' בפרמיירליג, עם כדור מסובב למשקוף ופנימה בדקה החמישית. קריסטל פאלאס, אחת ההתקפות הגרועות בליגה עד כה, הצליחה לאזן עם טיל של המגן פטריק ואן אנהולט בדקה ה-55, אבל המארחת קיבלה פנדל בטענה לפגיעה של ממאדו סאקו בפניו של ג'פרסון לרמה בעת כדור חופשי שלוש דקות לסיום, וג'וניור סטניסלס הכריע.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ז'וזה מוריניו: "יש שחקנים שנראו בשבת כאילו לא הפסידו בכלל"
קיליאן אמבפה ועוד 39: פורסמו המועמדים לפרס "גולדן בוי" 2018
שער בכל 46 דקות: הבכורה החלומית של קשישטוף פיאטק בסרייה A

דייויד ברוקס שחקן בורנמות' חוגג. רויטרס
שער בכורה נפלא. דייויד ברוקס/רויטרס

איטליה

סמפדוריה חזרה למסלול הניצחונות בסרייה A אחרי 1:2 ביתי על ספאל, לה היה זה הפסד שלישי ברציפות אחרי שהחלה בצורה טובה את העונה. אלברטו פאלוסקי ניצל השמטה של אמיל אודרו בדקה ה-21 כדי להעלות את ספאל ליתרון עם שערה הראשון העונה במחצית ראשונה, אבל קרול לינטי הפולני השווה בחלוף ארבע דקות עם בעיטה מהאוויר אחרי הכנה בראש של פאביו קוואליארלה. החלוץ הוותיק בישל גם את שער הניצחון בדקה ה-60 לגרגואר דפרל, שהמשיך בשמאל אל הרשת וחגג את שערו החמישי העונה. סמפ התקדמה למקום השמיני, ספאל ירדה ל-13 אחרי שבעה מחזורים.

עוד באותו נושא

הזרקת רעל: כיצד הפכה מנצ'סטר יונייטד מקבוצת כדורגל לקרקס

לכתבה המלאה
קרול לינטי שחקן סמפדוריה חוגג עם פאביו קוואליארלה. GettyImages
ידע למי להודות. קרול לינטי עם פאביו קוואליארלה/GettyImages

ספרד

סלטה ויגו רשמה תיקו שלישי ברציפות ולמעשה נותרה ללא ניצחון מאז ה-0:2 המדובר על אתלטיקו מדריד, כשהפעם איבדה יתרון ב-1:1 הביתי מול חטאפה. מקסי גומס ניצל יציאה איומה של דויד סוריה ונגח מ-16 מטרים אל הרשת בדקה ה-33, אבל המחליף חיימה מאטה, שהפציץ 35 שערים בעונת העלייה של ויאדוליד, נזקק ל-12 דקות כדי להשוות בדקה ה-78 עם שער הבכורה שלו במדי חטאפה. שתי הקבוצות צמודות זו לזו במרכז הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully