וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכל 46 דקות: הבכורה החלומית של קשישטוף פיאטק בסרייה א'

4 מיליון יורו בלבד שילמה גנואה בקיץ לקרקוביה קראקוב כדי לרכוש את החלוץ הפולני, שכבש שמונה שערים בשישה מחזורים. בסך הכל פיאטק חתום על 12 מ-15 שערי קבוצתו. ברצלונה כבר במעקב

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

4 מיליון יורו בלבד עלה לגנואה קשישטוף פיאטק, החלוץ הפולני בן ה-23 שהגיע מקבוצת קרקוביה קראקוב הקטנה אחרי שהבקיע 21 שערי ליגה. אמש (ראשון) הסקורר הפולני כבש צמד עבור קבוצתו ב-1:2 על פרוזינונה והעלה את מאזן שערים לשמונה ב-6 מחזורים בלבד. פיאטק, שכבר זכה לכינוי "לבנדובסקי החדש", הוא השחקן שרושם את הבכורה המוצלחת והפורייה ביותר בסרייה א' מאז קרל האנסן שכיכב באטאלנטה אי שם ב-1949/50.

שחקן גנואה קשישטוף פיונטק. GettyImages
בפולין יכולים להיות רגועים. יש יורש ללבנדובסקי. פיאטק חוגג/GettyImages

מה שמדהים אצל פיאטק הוא מדד היעילות שלו. הסקורר הפולני הבקיע שמונה שערים ב-14 הבעיטות הראשונות שלו למסגרת, וזה עוד מבלי לקחת בחשבון את הרביעייה של פיאטק ב-0:4 על לצ'ה בגביע בתחילת אוגוסט. בסך הכל פיאטק אחראי על 12 מ-15 שעריה של גנואה העונה בכל המסגרות ואם לוקחים בחשבון גם את הרביעייה שלו בגביע, לפיאטק יש בממוצע שער בכל 46 דקות, מדהים. אחרי שרק הקיץ גנואה מכרה את פייטרו פלגרי למונאקו תמורת 25 מיליון יורו.תהיו בטוחים שבקיץ הבא, אם לא כבר בינואר, יהיו עליו לא מעט קופצות וגנואה תעשה עליו רווח עצום כשברצלונה כבר הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו.

דוידה באלרדיני מאמנה של גנואה התייחס לחלוץ הפולני שלו אחרי הניצחון ואמר: "פיאטק? זה עדיין מוקדם אבל הקבוצות הגדולות מחכות לו. יש לו הרבה עבודה לעשות, אבל האיכויות קיימות. הדרך עוד ארוכה, אם יהיו לו שני משחקים בלי שהוא יבקיע הוא יכול להפוך מפנומן לשום דבר בעיני אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully